Gå til innhold

Noen som trimmer med ladyshaver?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trimmer dere hele underlivet? Hvilkne bruker dere? Har tenkt å kjøpe en ladyshaver fra Philips men er redd for å kutte på kjønnsleppene:ler:

Anonymkode: c7b76...486

Videoannonse
Annonse
Gjest Cwtch
Skrevet

Jeg bruker ladyshaver til å trimme. Bruker den på hele underlivet, det går då fint så, har aldri kuttet meg :) Bruk rikelig med intimsåpe eller lignende for god glid.

Bruker Philips sin.

Skrevet

No way😂

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Cwtch skrev:

Jeg bruker ladyshaver til å trimme. Bruker den på hele underlivet, det går då fint så, har aldri kuttet meg :) Bruk rikelig med intimsåpe eller lignende for god glid.

Bruker Philips sin.

Hvilken fra Philips bruker du? :)

Gjest Cwtch
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den fra Veet. Synes den er lettere å komme til med, da den er mindre enn en vanlig ladyshave.

Anonymkode: 86648...1ed

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Cwtch skrev:

Tusen takk! Trimmer du oppover eller nedover? Hørte om man trimmer/shaver oppover så vil håret vokse stygt eller noe sånt? Bruker du intimsåpe samtidig som du trimmer?

Gjest Cwtch
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk! Trimmer du oppover eller nedover? Hørte om man trimmer/shaver oppover så vil håret vokse stygt eller noe sånt? Bruker du intimsåpe samtidig som du trimmer?

Jeg trimmer nedover på venusberget, men noen ganger litt oppover/sideveis øverst der som kjønnsleppene møtes/rundt kjønnsleppene for å få en jevnest mulig «klipp» (haha). Prøv, så finner du ut hva som funker for deg :)

Jeg bruker vanlig såpe når jeg shaver men om du har sensitiv hud så er nok intimsåpe best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...