Gå til innhold
AnonymBruker

Noen som trimmer med ladyshaver?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trimmer dere hele underlivet? Hvilkne bruker dere? Har tenkt å kjøpe en ladyshaver fra Philips men er redd for å kutte på kjønnsleppene:ler:

Anonymkode: c7b76...486

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cwtch

Jeg bruker ladyshaver til å trimme. Bruker den på hele underlivet, det går då fint så, har aldri kuttet meg :) Bruk rikelig med intimsåpe eller lignende for god glid.

Bruker Philips sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kay Parker

No way😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
6 minutter siden, Cwtch skrev:

Jeg bruker ladyshaver til å trimme. Bruker den på hele underlivet, det går då fint så, har aldri kuttet meg :) Bruk rikelig med intimsåpe eller lignende for god glid.

Bruker Philips sin.

Hvilken fra Philips bruker du? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cwtch
AnonymBruker

Jeg bruker den fra Veet. Synes den er lettere å komme til med, da den er mindre enn en vanlig ladyshave.

Anonymkode: 86648...1ed

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, Cwtch skrev:

Tusen takk! Trimmer du oppover eller nedover? Hørte om man trimmer/shaver oppover så vil håret vokse stygt eller noe sånt? Bruker du intimsåpe samtidig som du trimmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cwtch
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk! Trimmer du oppover eller nedover? Hørte om man trimmer/shaver oppover så vil håret vokse stygt eller noe sånt? Bruker du intimsåpe samtidig som du trimmer?

Jeg trimmer nedover på venusberget, men noen ganger litt oppover/sideveis øverst der som kjønnsleppene møtes/rundt kjønnsleppene for å få en jevnest mulig «klipp» (haha). Prøv, så finner du ut hva som funker for deg :)

Jeg bruker vanlig såpe når jeg shaver men om du har sensitiv hud så er nok intimsåpe best.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her