Gå til innhold

de peneste brystene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva hun som har de peneste puppene du har sett? hvordan fikk du tilfeldigvis sett dem?

Anonymkode: 6eba3...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal henge på et manneforum istedet for et kvinneforum? :klo:

Anonymkode: 64a5d...b42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tastaturspretterten var noe voldsom med sin formulering i spørsmålsstillingen uten at jeg kunne gjenkjenne til at det var det jeg skulle frem til. 

Det jeg skulle frem til var: hva heter hun som har de peneste puppene du har sett til, og hvordan fikk du tilfeldigvis sett de?

 

TS

Anonymkode: 6eba3...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Anne og jeg fikk sett de da Anne og jeg lå sammen første gang. Deilig info å runke til?

Anonymkode: 7f8e3...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes egne nettsteder med kommentarmulighet for det du ønsker å diskutere. Og hvorfor vil du vite hva hun med de fineste puppene heter? Er det relevant for «forskningen» din om hun heter Gudrun eller Karina?

Anonymkode: 375e4...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

tastaturspretterten var noe voldsom med sin formulering i spørsmålsstillingen uten at jeg kunne gjenkjenne til at det var det jeg skulle frem til. 

Det jeg skulle frem til var: hva heter hun som har de peneste puppene du har sett til, og hvordan fikk du tilfeldigvis sett de?

 

TS

Anonymkode: 6eba3...f80

«Sett til», som i meningen «å passe på»? Alle med bryster klarer å passe på dem selv.

Er du prepubertal eller en usikker voksen?

Anonymkode: 375e4...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...