Gå til innhold

Noen som har el har hatt Mortons fibrom/neurom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker bare deres erfaringer med diagnosen. Symptomer, behandling osv. 

Har slitt med fotsmerter i evig lang tid, som nå viste både plantarfasitt OG mortons fibrom på MR. Har fysikalsk medisinsk time om en mnd. Feriestengt der nå. 

Lurer bare på hva jeg kan forvente av behandlingen. Jeg har egentlig allerede gjort en masse ting, pga symptomer, selv om diagnosen ikke var på plass. Har hatt spesiallagde såler, trykkbølge behandlinger, fotmassasje hjemme, øvelser fra fysio osv. Så det frister lite å prøve sånne konservative ting først. 

Men hvordan var det med dere? Trenger bare erfaring fra dere, har jo time hvor jeg uansett skal ta det opp med legen. Har foreløpig bare MR svar. 

Anonymkode: a3807...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det og har det forsåvidt enda. Hatt 2 operasjoner i samme fot, men blir ikke bra, heller mer konstante smerter enn tidligere. 

Viktig å ikke bruke smale sko, da dette gjør smertene verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dette. Fikk diagnosen bare for en uke siden. Hvilke erfaringer har dere med tiltak som hjelper? 

Selv erfarer jeg at smale sko er drepen!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Pga smerter i føttene over mange år, lik plantarfasitt, så har jeg ikke brukt trange sko, sandaler, finsko, høye hæler. Det går 99% i joggesko. Selv på fester så går jeg i fin klær og joggesko. 

Det er først det siste året at jeg har følt at jeg går på brennende kull. 

Anonymkode: a3807...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...