Gå til innhold

Skummelt og synge for alle inkl. Meg selv


KevinP

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg elsker å synge inni meg når jeg hører på musikk, men å synge høyt synes jeg er skummelt uansett om noen hører meg eller ikke, tørr ikke å synge høyt i det hele tatt. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.7.2018 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Ikke synge høyt?

Anonymkode: 15f60...6a9

Men jeg har lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå deg. Jeg har det slik selv, og har hatt det slik i mange år. Synger til nøds innenfor hjemmets fire vegger. Mannen min mener jeg treffer tonene riktig, med meg er det mer det at jeg er usikker på om jeg kommer til å klare det offentlig, og jeg sliter med å tørre å synge kraftig nok. Samtidig føler jeg det er vanskelig da jeg ikke har en "pen-pipe-jente-sopran-stemme", jeg er veldig på alt-nivå. :( 

Anonymkode: 9913d...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over her igjen. Det finnes jo coacher man kan gå til på egenhånd for å trene seg opp, men jeg tror nok det vil gå noen hundrelapper med på et slikt prosjekt. Men det er mulig det er verdt det?

Anonymkode: 9913d...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med alderen. Eier ikke en stemme, men synger høyt foran fremmede og venner. Kommet så langt i livet at jeg faktisk ikke synes det går ann å "drite seg ut" . Så nynn må, så skal du se du synger på åpen gate etter du har blitt førti.

Anonymkode: 47e64...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...