Gå til innhold

Pust inn, pust ut - hvordan ikke bli needy!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dritt! Der skjedde det igjen. Falt for en mann. Som har vist han vil ha meg. Som jeg har (uten å mene det) spilt litt hard to get. Nei, ikke spilt, men jeg har vært usikker på følelsene mine. Så jeg har ikke brydd meg om hvor mange mld jeg har fått per dag - jeg har jo vært interessert - men ikke FOR interessert, fordi jeg ikke har vært det! Så da klarer jeg å være kul, avslappa, og følt meg ønsket. 

Så skjedde det da. Jeg falt. Hardt. Ingenting er forandra, bortsett fra følelsene mine. Han sender like mange mld som vanlig, oppfører seg fremdeles interessert, men nå er jeg fader meg begynt å overanalysere alt som skjer. Jeg begynner den negative tankegangen min igjen, han liker meg sikkert ikke, det er bare spørsmål om tid før han dumper meg, blablabla samme som alltid. Og HVER gang jeg begynner sånn her? Hva skje? Jo, jeg BLIR dumpa, jeg blir needy og han går lei. Kan noen gi meg et tips til hvordan jeg skal klare å oppføre meg som før så jeg ikke mister ham? Evnt noen knallgode tips til hvordan jeg skal beholde roen??? Jeg blir jo gal her. 

Anonymkode: 88340...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...