Gå til innhold

Hva er deres erfaringer med datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd ut en datingside nå i noen måneders tid, men må si at det er svært begrenset med respons for min del.

Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 0d1c7...bb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk veldig respons men jeg opplevde å føle meg brukt mange ganger. Ble veldig glad i vår for da traff jeg en mann som er blitt min kjæreste. Jeg håper på at han er snill og god og blir i livet mitt for alltid. Men jeg er usikker pga tidligere erfaringer. Men håper. Responsen var stor men erfaringene gjorde ganske vondt, men nå er jeg lykkelig. Jeg er veldig forelsket men måtte altså gjennom mye vondt på veien mot dette. 

Endret av Marina234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. får litt respons. Men.. vet ikke om jeg har helt troen på det allikevel. Chatter litt med en jeg traff via Badoo, får håpe vi får treffes snart. Pga ferie og litt avstand så har vi ikke fått gjort det enda. Men.. jeg vet ikke helt.. Altså.. som sagt.. vi har ikke treffes enda så hva som kommer ut av det vet jeg ikke. Føler litt han var mer intressert før, selv om han fortsatt foreslår å treffes. Kjenner på at konkurransen er så stor. Altså.. det gjelder jo for menn og kvinner... Men det vil hele tiden være en bedre dame / mann en kan finne.. så da blir en litt sånn.. tja til hele greia.

Anonymkode: 98b22...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er god på match.com. 

Anonymkode: 76aea...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tinder i 2,5 år, smådatet litt men ikke noe seriøst. Traff til slutt drømmemannen og har kjøpt hus og venter barn ❤️

Anonymkode: b2fc0...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant drømmekjæresten på Match❤️.

Jeg liker nettdating, det passer meg fint. Å kunne skrive litt før man treffes er bra, da kan man sile litt. Responsen var god, men man må tåle litt dritt. Noen menn er ufine, en del er der kun for å få seg et nummer, avvisning og ghosting må man takle.

Tvi tvi, håper du får noen fine opplevelser utav nettdatingen😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min eks-ektemann på Møteplassen for 11 år siden. Vi var gift i 8 år og skilt av grunner som ikke har noe med nettdating å gjøre! 

I dag er jeg sammen med en traff på Match.com. Jeg har selvfølgelig vært på noen dater som ikke var full klaff, men jeg forventer heller ikke å møte "drømmemannen" på første forsøk.

For min del synes jeg nettdating er genialt siden jeg er voksen (45 år), ikke går ut på byen og ellers har en travel jobb. Mange av disse mennene jeg har snakket med og datet ville jeg aldri ha truffet hadde det ikke vært for nettet. Har også et par gode venner som jeg traff på nettdating men som isteden passet bedre som venner.

Men, jeg tror det forutsetter et par ting: 
1. man bør like å kommunisere skriftlig og være komfortabel med det
2. ikke har urealistiske forventninger

Jeg chattet korte perioder med veldig mange før jeg fant de jeg ønsket å treffe på date. Mulig jeg er god på å "sile ut" på forhånd for jeg kan ikke si at jeg har hatt noen direkte dårlige dater.

Anonymkode: f2da7...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jentadi skrev:

Jeg fant drømmekjæresten på Match❤️.

Jeg liker nettdating, det passer meg fint. Å kunne skrive litt før man treffes er bra, da kan man sile litt. Responsen var god, men man må tåle litt dritt. Noen menn er ufine, en del er der kun for å få seg et nummer, avvisning og ghosting må man takle.

Tvi tvi, håper du får noen fine opplevelser utav nettdatingen😊

Signerer denne.

Anonymkode: f2da7...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som det er en arena som passer bedre for noen og ikke så mye for andre. Jeg er kvinne og får noe respons, men ikke så mye som det påstås at alle kvinner får heller, og jeg er ikke så stygg.

Jeg liker ikke den måten å sjekke på og jeg synes at det er veldig vanskelig å få et inntrykk av den andre personen. På Tinder for eksempel så skal jeg bedømme noen bare ut fra utseendet og på andre datingsider er det også slik delvis. Så har de kanskje skrevet noe i profilen og så skal jeg bedømme om det er nok for å bli interessant.

Kanskje jeg er for seriøs, men synes at de tingene gjør det vanskelig for meg. I virkeligheten så ser jeg mannen, utstrålingen og kan prate med han. Det er ikke så mye styr med skriving frem og tilbake, avtale møte osv. I tillegg er jeg ikke flink på det å skrive frem og tilbake.

Jeg liker ikke hvor overfladisk jeg blir av det. "Å nei, han hadde en rar hatt på så han sveiper jeg bort" :P

Anonymkode: 4b6f6...6e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan virke som det er en arena som passer bedre for noen og ikke så mye for andre. Jeg er kvinne og får noe respons, men ikke så mye som det påstås at alle kvinner får heller, og jeg er ikke så stygg.

Anonymkode: 4b6f6...6e7

Jeg vet ikke om det er ferietider på mannfolka nå, men jeg har heller ikke opplevd den der "alle kvinner får hundrevis av brev, uansett hvordan hun ser ut eller hvordan profilen er"

Jeg har vært på sukker i et par-tre uker nå. INGEN har tatt kontakt. Det har vært 5-6 stykker som i det hele tatt har sett på profilen min, det er én som har satt hjerte på den. Ikke noe brev. 

Jeg har skrevet til en som hadde vært innom profilen og kikket og satt hjerte, men han har ikke svart.

Jeg har helt sikkert skrevet noe helt feil på profilen, kanskje har jeg helt feil bilder, men selv om jeg aldri har vært noen fotomodell så har jeg heller aldri skremt noen bort med utseendet mitt. Så jeg vet ikke helt om jeg må gjøre opp status og se hva jeg gjør videre. 

(Jeg har til og med betalt medlemskap, da jeg tenkte at det ser ut som jeg er mer seriøs da)

Kanskje jeg er FOR seriøs... 

Anonymkode: 12a56...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om det er ferietider på mannfolka nå, men jeg har heller ikke opplevd den der "alle kvinner får hundrevis av brev, uansett hvordan hun ser ut eller hvordan profilen er"

Jeg har vært på sukker i et par-tre uker nå. INGEN har tatt kontakt. Det har vært 5-6 stykker som i det hele tatt har sett på profilen min, det er én som har satt hjerte på den. Ikke noe brev. 

Jeg har skrevet til en som hadde vært innom profilen og kikket og satt hjerte, men han har ikke svart.

Jeg har helt sikkert skrevet noe helt feil på profilen, kanskje har jeg helt feil bilder, men selv om jeg aldri har vært noen fotomodell så har jeg heller aldri skremt noen bort med utseendet mitt. Så jeg vet ikke helt om jeg må gjøre opp status og se hva jeg gjør videre. 

(Jeg har til og med betalt medlemskap, da jeg tenkte at det ser ut som jeg er mer seriøs da)

Kanskje jeg er FOR seriøs... 

Anonymkode: 12a56...27b

Jeg betalte for medlemskap i 6 måneder og da fikk jeg jo noen meldinger, men ble ikke bombadert av meldinger, likes osv av masse menn hver eneste dag. Vil tro at det at kvinner får så mye oppmerksomhet er en sannhet med modifikasjoner.

Nå var jeg litt passiv selv så sendte kun et par meldinger selv først. Kunne sikkert fått mer oppmerksomhet også hvis jeg hadde fremstilt meg på en annen måte, men ønsket å være ærlig i forhold til hvordan jeg er og for meg er det ikke antall menn som er det viktigste. Som sagt så synes jeg at det var vanskelig med hele greia så har ikke valgt å betale mer for medlemskap.

Nå når jeg ikke har medlemskap så får jeg ingen meldinger eller besøk så det lønner seg nok å ha det på Sukker i hvert fall.

Det er jo mulig at man har fremstilt seg selv på en måte som virker negativt, men jeg synes det var vanskelig å skulle endre på noe. Jeg hadde helt ok bilder og prøvde å vise hvem jeg var. Så vet ikke helt hva man skal gjøre :) Jeg ønsket ikke å fremstille meg som veldig A4 bare for å få mer oppmerksomhet.

Anonymkode: 4b6f6...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Tradisjonelle datingsider er som en sump av A4 mennesker med A4 drømmer og A4 oppfatninger. "Trening, reising, rødvin, trening, reising, rødvin, trening, reising, rødvin". Har du sett en profil, har du sett alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, HerrBæsjerumpehull skrev:

Tradisjonelle datingsider er som en sump av A4 mennesker med A4 drømmer og A4 oppfatninger. "Trening, reising, rødvin, trening, reising, rødvin, trening, reising, rødvin". Har du sett en profil, har du sett alle.

Forsåvidt, men det er jo det de fleste vil ha eller det er det jeg har inntrykk av.

Anonymkode: 4b6f6...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

Tradisjonelle datingsider er som en sump av A4 mennesker med A4 drømmer og A4 oppfatninger. "Trening, reising, rødvin, trening, reising, rødvin, trening, reising, rødvin". Har du sett en profil, har du sett alle.

Er I hvert fall mange A4-profiltekster. Menneskene bak profilene er gjerne ikke like A4. :fnise:

Anonymkode: 4b19e...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er I hvert fall mange A4-profiltekster. Menneskene bak profilene er gjerne ikke like A4. :fnise:

Anonymkode: 4b19e...474

Det er kanskje noe av problemet, for meg i hvert fall. Folk fremstiller seg på en veldig A4 måte. Sikkert for å få mer oppmerksomhet regner jeg med, men jeg klarer ikke å fatte noen interesse for dem da. Da tenker jeg at de ønsker seg en A4-dame og et A4-liv.

Anonymkode: 4b6f6...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er kanskje noe av problemet, for meg i hvert fall. Folk fremstiller seg på en veldig A4 måte. Sikkert for å få mer oppmerksomhet regner jeg med, men jeg klarer ikke å fatte noen interesse for dem da. Da tenker jeg at de ønsker seg en A4-dame og et A4-liv.

Anonymkode: 4b6f6...6e7

Nettopp. Dersom man streber etter å være mest mulig A4, så er det akkurat det man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

For meg personlig så har jeg dårlig erfaring, har prøvd flere dating tjenester i løpet av årene og det har aldri vært noen som har vært interessert i meg og de jeg har pratet med har raskt mistet interessen av å chatte. Har hatt tinder i 1 år nå men knapt fått en eneste match og de få jeg har fått har enten vært en spambot eller en som har feilsveipet, det blir bare for dumt 😅 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tinder i 2 uker. Er kjæreste med han jeg gikk på date med. En fantastisk flott mann. 

Anonymkode: 15dd5...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være trist å fortelle unga sine. " mamma og pappa hvor møttes dere? Vel, på tinder"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...