missdior Skrevet 26. september 2012 #21 Skrevet 26. september 2012 litt sen, men skitt au! Mandag: Provencekylling med villris og goood kyllingsaus Tirsdag; Crispy Chicken Taco Onsdag: Sheperds Pie Torsdag: Pinnekjøtt Fredag: Spinatsuppe med hjemmelagde rundstykker Lørdag: da er vi borte Søndag: da er vi borte
Gjest blah blah Skrevet 26. september 2012 #22 Skrevet 26. september 2012 Neste ukes meny (pleier å skrive opp menyer for en måned av gangen): Mandag - kyllingfilet og wokede grønnsaker Tirsdag - hakkebiff, stekt løk og potetmos Onsdag - svinefilet med stekte potetbåter og salat Torsdag - thaimat (hjemmelaget) Fredag - hjemmelaget hamburger Lørdag - hjemmelaget pizza Søndag - høne med tzatztiki og salat
skruf Skrevet 26. september 2012 #23 Skrevet 26. september 2012 Tirsdag - Risotto med div grønnsaker Onsdag - Risengrynsgrøt (langkok) Torsdag - Stekt torsk med hjemmelaget potetstappe, stekt løk og gulrøtter Fredag - Nachos med guecamole Lørdag - Hjemmelaget lasagne med hvitløksbrød og salat Søndag - Fårikål Mandag - Brennende kjærlighet
Gjest Unknown Skrevet 29. september 2012 #24 Skrevet 29. september 2012 Lørdag: Pizza Søndag: Fiskegrateng med litt grønsaker Mandag: Laks og pasta Tirsdag: Gryte med salat og baguette til Onsdag: Lammekoteletter med stekt poteter og salat Torsdag: Fiskekaker med kokt potet og grønsaker Fredag: Wok med svinekjøtt
Miss_Sunshine* Skrevet 27. november 2012 #25 Skrevet 27. november 2012 Tirsdag: Grillet kylling med ris, maissalsa og salat. Onsdag: Meksikansk tomatsuppe med kjøttpølser og potet, toppet med rømme og ost, hvitløksbaguetter til. Torsdag: Grøt med sukker, kanel og smørøye, muligens litt spekemat til. Fredag: Omelett med skinke og purre, servert på grovbrød med tomatbønner til. Lørdag: Kyllingfilet med ris salat og bretagnesaus. Søndag: Kyllingwok som består av diverse grønnsaker og nudler til. Er så utrolig vanskelig med maten for tiden! Grunnet eksamen så må det være kjapt og enkelt, og siden jeg bare skal være hjemme i 9 dager før jeg reiser til mamma og pappa på juleferie, så er prosjekt tømming av kjøleskap satt i gang (Derav overfloden av kylling på menyen denne uka!) Begynner dessuten å bli utrolig lei av "vanlig" mat. Sikkert fordi jeg gleder meg all den gode julematen jeg skal få servert!
Ahava Skrevet 27. november 2012 #26 Skrevet 27. november 2012 Har ikke noe å bidra med akkurat nå, siden menyen er oppe på kjøkkenet og jeg i senga i skrivende stund, men må bare få denne i mine innlegg! Matplaner er fantastisk kjekke!
Anglofil Skrevet 27. november 2012 #27 Skrevet 27. november 2012 Mandag: Løvstek med grønnsaksmos Tirsdag: Kjøttpølse med lavkarbopasta Onsdag: Seibiff med grønnsaker Torsdag: Kjøttboller og grønnsaker Fredag: Restaurant- middag Lørdag: Restaurant- middag Søndag: Kylling og grønnsaker med fløtesaus Mvh Yvonne
missdior Skrevet 27. november 2012 #28 Skrevet 27. november 2012 Mandag: Kyllingkjøttboller med fløtesaus og hjemmelaget søtpotetstappe Tirsdag: Quesedillas med rømme og salat Onsdag: Japansk fritert kylling med salalt og tilhørende dip Torsdag: Afrikansk kylling med villris Fredag: Nachos med salat og rømme Lørdag: Lunsj- kyllingpai. Middag: Risotto med kylling Søndag: Hjemmelaget pizza. Vil ha alle middagene, nååå :D
Gjest Funky Punk Skrevet 27. november 2012 #29 Skrevet 27. november 2012 Denne uken: Mandag - pastagrateng Tirsdag - kylling og ris Onsdag - skavgryte Torsdag - kyllingwok Fredag - hamburger Lørdag - taco med tortilla (Hellstrøms oppskrift) Søndag - helstekt kylling
Anglofil Skrevet 18. februar 2013 #30 Skrevet 18. februar 2013 Mandag: Kyllingvinger Tirsdag: Pølseform Onsdag: Kinesisk oksekjøtt-gryte i soyasaus Torsdag: Pasta alfredo Fredag: Bortreist Lørdag: Bortreist Søndag: Bortreist Mvh Yvonne
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2013 #31 Skrevet 18. februar 2013 Mandag: Isbergsalat, mais, ananas, stekt paprika, hjemmelaget guacamole, kjøttdeig med salt, pepper, spisskummin. Tirsdag: Rester etter mandagsmiddagen. Onsdag: Spiser ute Torsdag: Speilegg og hjemmelaget brød. Fredag: Spanske kjøttboller, salat og potetmos Lørdag: Sannsynligvis rester etter fredag. Søndag: Sei med poteter
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #32 Skrevet 19. februar 2013 Lager liste for 5 dager, lørdager og søndager er så uforutsigbare at jeg ikke tør planlegge noe mat de dagene Neste uke: Mandag: Gresskarsuppe med parmesan og chili, eller gresskargnocchi (ikke helt bestemt meg enda). Tirsdag: Entrecote med poteter, sellerirot og persillerot (mos) og en saus som passer til. Onsdag: Lapskaus eller gul ertesuppe. Torsdag: Hjemmelaget pizza med serranoskinke, ruccula, tomater og mozzarella. Fredag: Bakt potet med bacon og rester av det jeg måtte finne i kjøleskapet. Hvordan lager du gresskargnocchi? Anonym poster: b81d5703c245e029eb5991ed1d1279d6
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. februar 2013 #33 Skrevet 19. februar 2013 Mandag :Linsegryte(vegetar) Tirsdag :Rester av linsegryten Onsdag :Brokkoli/gulrotgrateng Torsdag: Pannekaker med salat Fredag :Kikertburger med hamburgerbrød og salat Lørdag: Hjemmelaget vegetarpizza Søndag: Pasta med grønnsaker og tomatsaus
skruf Skrevet 19. februar 2013 #34 Skrevet 19. februar 2013 Mandag; pasta carbonara Tirsdag; Lettsaltet torsk med potetstappe (blomkålris til meg) og bacon Onsdag; Blomkålsuppe Torsdag; middag på restaurant Fredag; middag på restaurant Lørdag; middag på restaurant Søndag; kjøttkaker i brunsaus med erterstuing, gulrot og potet (skal på minivinterferie, så derfor 3 dager med å spise ute:))
KaDust Skrevet 19. februar 2013 #35 Skrevet 19. februar 2013 Middag denne uka: Alt er hjemmelaget fra bunnen av. Mandag: Ostefylte burgere med bacon, grove burgerbrød av rug. Tirsdag: Laks med ovnsbakte poteter og agurksalat Onsdag: Hjemmelaget pizza, hvit. Torsdag: Stekt ris og kylling m/wok-blanding Fredag: Spiser borte Lørdag: Taco Søndag: Ubestemt, rester.
KristineS Skrevet 19. februar 2013 #36 Skrevet 19. februar 2013 Mandag: Stekt laks med potet, gulrot, agurksalat og rømme Tirsdag: Hvalbiff med fløtegratinerte poteter Onsdag: Kveite med potet og eplesaus Torsdag: Hjemmelaget burger Fredag: Mest sannsynlig skal vi spise ute Lørdag: Taco Søndag: Ikke planlagt
Darkannie Skrevet 28. januar 2016 #37 Skrevet 28. januar 2016 Denne må opp, jeg trenger inspirasjon!! Ukemenyene her begynner å bli rimelig gjentagende....
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #38 Skrevet 28. januar 2016 Mandag Toro tomatsuppe m/makaroni og egg. Tirsdag. Masse grønnsaker stekt i kurrypaste og kokt i kokos olje, servert med bygggryn Onsdag. Kalkunfilet, stekte Gr.saker og potetstappe. Torsdag. Gilde hamburger og hamburgerbrød med masse Gr.saker og pommestrips i ovn. Fredag. Tacosalat Lørdag spise ute på restaurant. Søndag. Lage restemiddsg på det som er i kjøle og fryseskap. Anonymkode: 03067...de5 1
Gjest Ennasus Skrevet 28. januar 2016 #39 Skrevet 28. januar 2016 Dette hadde vi forrige uke: mandag: semulegrøt ❤️❤️ tirsdag: wok med indrefilet av svin, nudler, cashewnøtter og div grønnsaker. onsdag: tortillalefse med kjøttdeig stekt sammen med rødløk, purre, hvitløk og kinakål. Hjemmelaget guacamole og tomatsalsa. torsdag: kylling i "sweet and sour hot-mangosaus" med stekt ris med rødløk og purre og god salat. fredag: springrolls med reker, agurk, mango, sukkerert, Søtpaprika og dip (mye gjenbruk fra gårsdagens grønnsaker ol) lørdag: biff med fløtegratinerte poteter og tomatsalsasalat. søndag: hjemmelaget tynn pizza med mozarella, tomat, pinkekjernee, rødløk og spekeskinke.
KristineS Skrevet 28. januar 2016 #40 Skrevet 28. januar 2016 (endret) Denne uka blir det noe som dette: (Mandag: Burger m/chips på restaurant) Tirsdag: Hjemmelaget fiskegrateng med kokt potet og gulrot Onsdag: Laks, fullkornspasta, gulrot og brokkoli med saus av lett creme fraiche, sitronsaft og pepper. Torsdag: Gryterett med potetmos Fredag: Tortillalefsepizza med skinke, chorizo, ananas og mozzarella Lørdag: Wok med kylling, minimais, bønnespirer, brokkoli, gulrot og bambusskudd, med fullkornsris til. Søndag: Usikker foreløpig pga jobb. Endret 28. januar 2016 av KristineS 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå