Gå til innhold

Lønn gruppeinstruktør


San87

Anbefalte innlegg

Hei :) 

 

Dere som jobber som gruppeinstruktør, hvor mye tjener I ? og hva har i av utdannelse/erfaring ?

 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ca 250 kr pr time og nesten 50% skattetrekk (ekstrajobb), så jeg blir ikke rik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 270kr timen og 44% skattetrekk siden det er biinntekt. Ingen formell instruktørutdannelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, must skrev:

Jeg har 270kr timen og 44% skattetrekk siden det er biinntekt. Ingen formell instruktørutdannelse. 

Okay, kan høre at 250 (som det høyeste, kanskje ikke er så høyt da, når man er utdannet i treningsbransjen) hvor jobber du henne ? Kjede eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, San87 skrev:

 

Okay, kan høre at 250 (som det høyeste, kanskje ikke er så høyt da, når man er utdannet i treningsbransjen) hvor jobber du henne ? Kjede eller ?

Jeg jobber for FSC. Vi har individuelt fremforhandlet lønn og er ganske sikker på at jeg ligger høyt ut ifra bakgrunnen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet i Elixia i over 10 år. Har diverse interne og eksterne kurs/sertifiseringer, men instruerer som sagt på fritiden. 

Det er de færreste på senteret/sentrene som har mer enn 1-2 timer i uken, og de som har mange er enten fast ansatt eller Personlig Trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, ablaze skrev:

Jeg har jobbet i Elixia i over 10 år. Har diverse interne og eksterne kurs/sertifiseringer, men instruerer som sagt på fritiden. 

Det er de færreste på senteret/sentrene som har mer enn 1-2 timer i uken, og de som har mange er enten fast ansatt eller Personlig Trener.

Samme gjelder det jeg jobber 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider