San87 Skrevet 13. juli 2018 #1 Del Skrevet 13. juli 2018 Hei Dere som jobber som gruppeinstruktør, hvor mye tjener I ? og hva har i av utdannelse/erfaring ? :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 13. juli 2018 #2 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg har ca 250 kr pr time og nesten 50% skattetrekk (ekstrajobb), så jeg blir ikke rik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
San87 Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2018 Oi 😮 det var høy prosent ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 13. juli 2018 #4 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg har 270kr timen og 44% skattetrekk siden det er biinntekt. Ingen formell instruktørutdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
San87 Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, must skrev: Jeg har 270kr timen og 44% skattetrekk siden det er biinntekt. Ingen formell instruktørutdannelse. Okay, kan høre at 250 (som det høyeste, kanskje ikke er så høyt da, når man er utdannet i treningsbransjen) hvor jobber du henne ? Kjede eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 13. juli 2018 #6 Del Skrevet 13. juli 2018 1 time siden, San87 skrev: Okay, kan høre at 250 (som det høyeste, kanskje ikke er så høyt da, når man er utdannet i treningsbransjen) hvor jobber du henne ? Kjede eller ? Jeg jobber for FSC. Vi har individuelt fremforhandlet lønn og er ganske sikker på at jeg ligger høyt ut ifra bakgrunnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 15. juli 2018 #7 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg har jobbet i Elixia i over 10 år. Har diverse interne og eksterne kurs/sertifiseringer, men instruerer som sagt på fritiden. Det er de færreste på senteret/sentrene som har mer enn 1-2 timer i uken, og de som har mange er enten fast ansatt eller Personlig Trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 16. juli 2018 #8 Del Skrevet 16. juli 2018 17 timer siden, ablaze skrev: Jeg har jobbet i Elixia i over 10 år. Har diverse interne og eksterne kurs/sertifiseringer, men instruerer som sagt på fritiden. Det er de færreste på senteret/sentrene som har mer enn 1-2 timer i uken, og de som har mange er enten fast ansatt eller Personlig Trener. Samme gjelder det jeg jobber 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nennu Skrevet 21. juli 2018 #9 Del Skrevet 21. juli 2018 Jobber også som gruppeinstruktør i tillegg til heltidsjobb. Blir ikke mange kroner igjen etter at skattevesenet har tatt sitt. 😂 Å jobbe med trening ved siden av "vanlig" jobb, både som instruktør og PT er mer en lidenskap som bringer glede enn big bucks som betaler husleien. LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå