Gå til innhold

Tenner på politimenn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... og dater nå endelig en politimann. Halleluja! Blir så sykt kåt av tanken på han i uniform og at det buler i uniformsbuksa når han tenker på meg eller sånn. Men hvordan kan jeg få hatt sex med ham hvor jeg først må kle av ham uniformen og gjerne suge han med mest mulig av uniformen på først? Han skifter jo på jobb... :(

Anonymkode: 56469...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen må jo like de også, regner med de fleste bare føler irritasjon av å se uniformen. Går jo lett å få kjøpt et billig kostyme på nett om han ikke får ta med uniformen hjem. 

Anonymkode: 0468d...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen må jo like de også, regner med de fleste bare føler irritasjon av å se uniformen. Går jo lett å få kjøpt et billig kostyme på nett om han ikke får ta med uniformen hjem. 

Anonymkode: 0468d...0ec

Er jo ikke alene om å ha sansen for politimenn... Skjønner ikke hvorfor folk skal føle irritasjon over å se en politimann. 

 

De billige kostymene jeg har sett er ikke i nærheten så sexy som den ekte uniformen 

Anonymkode: 56469...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

... og dater nå endelig en politimann. Halleluja! Blir så sykt kåt av tanken på han i uniform og at det buler i uniformsbuksa når han tenker på meg eller sånn. Men hvordan kan jeg få hatt sex med ham hvor jeg først må kle av ham uniformen og gjerne suge han med mest mulig av uniformen på først? Han skifter jo på jobb... :(

Anonymkode: 56469...629

Ja det er ganske vanlig at damer har slike lyster. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å reise hjem i uniform, eller evt. ta den på igjen der. Gjør fortsatt det iblant, etter mange år i blått. Mange jenter som tenner på det 🙂

Anonymkode: e7d69...e12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig ts. Du kan risikere daten din legger deg i håndjern og fister rumpehullet ditt. 

Anonymkode: 157f3...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:

... og dater nå endelig en politimann. Halleluja! Blir så sykt kåt av tanken på han i uniform og at det buler i uniformsbuksa når han tenker på meg eller sånn. Men hvordan kan jeg få hatt sex med ham hvor jeg først må kle av ham uniformen og gjerne suge han med mest mulig av uniformen på først? Han skifter jo på jobb... :(

Anonymkode: 56469...629

Hvorfor i alle dager kan du ikke bare spørre han??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær forsiktig ts. Du kan risikere daten din legger deg i håndjern og fister rumpehullet ditt. 

Anonymkode: 157f3...f56

hehehe det var dagens😁er det rart vi liker kg

Anonymkode: a7726...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Almond skrev:

Hvorfor i alle dager kan du ikke bare spørre han??

Helt enig!! Er jo ikke så vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke tenne på politimenn nå som det er så tørt.

Anonymkode: c4899...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2018 den 19.20, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem å reise hjem i uniform, eller evt. ta den på igjen der. Gjør fortsatt det iblant, etter mange år i blått. Mange jenter som tenner på det 🙂

Anonymkode: e7d69...e12

Kjæresten din er grise heldig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...