AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Jeg har siden mandag hatt en form for hodepine jeg ikke kjenner igjen. Smerten sitter rett over øyenbrynet og mot høyre tinning. Smerten føles også bak høyre øyet på en måte. Den er omtrent ikke tilstede på morgenen og formiddagen men kommer på ettermiddagen og varer til jeg sovner. Har prøvd å ta ibux og paracet uten noe særlig effekt, tok naproxen igår og den tok vekk den verste smerten. Når det står på blir jeg kvalm og lyssky. Har bestilt legetime men det er ikke før til uken og jeg kjenner at jeg engster meg for om det kan være noe alvorlig galt. Om det har noe å si så har jeg ikke feber, ikke forkjølet. Jeg har mensen, og får vanligvis litt hodepine i forbindelse med denne men da gjerne før mensen kommer. Er det noen som kjenner igjen dette? Anonymkode: fb2c7...198
Stoltskeiv Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 Det KAN være migrene. Jeg har migrene og kjenner på de samme symptomene som deg, men ja du burde ta deg en tur til legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå