Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 hvor mye legger du på deg den tiden du harmensen? er det betydelig? synes det? føler selv at jeg eser ut på magen.. men vet ikke om det erbare noe jeg føler..
Gjest Daniella_ Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Jeg legger på meg helt opp til 4 kg. Jeg må bruke mensen bh'er og vide bukser den siste uken før mensen. Magen min fordobler seg ofte i størrelse. :o
Morea Skrevet 7. mars 2005 #3 Skrevet 7. mars 2005 Vet ikke nøyaktig hvor mye som er vann og hvor mye av dette som er i mitt eget hode. Kjenner det litt på trange bukser ja. Og så får jeg plutselig for meg at jeg er kraftig også, selv om jeg vet at jeg ikke er det. Hver måned.. Ikke er jeg dum heller, men slik er det. Dette er visst veldig vanlig.
Letti Skrevet 7. mars 2005 #4 Skrevet 7. mars 2005 Vekta kan vise to til tre kilo mer enn vanlig. Merker det på klærne og kroppen kjennes tung og ukomfortabel. Magen er vel litt større enn ellers, men ikke det som plager meg mest.
Gjest Moonshadow Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Legger vel på meg ett par kilo når jeg har mensen.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har ikke vekt, så jeg vet ikke hva det utgjør i kilo, men buksene blir trangere i livet, de som passer best resten av måneden kan jeg ikke bruke. Jeg føler meg oppblåst, og SER oppblåst ut, ser jo nesten litt gravid ut. Det gjentar seg hver måned, og jeg vet jo at det går bort igjen, så det trøster jeg meg med, når jeg ser ut som om jeg venter baby om et lite halvt års tid...
Gjest meya84 Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 alltid ca to kilo.. men de forsvinner jo når jeg er ferdig med mensen igjen :-)
Andrine22 Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Den kan jeg svare på! Har første dag med mensen i dag- føler meg fæl og feit! Magen, som ellers er ganske så flat står i dag rett ut!! :evil: Og jeg er to kilo tyngere enn vanlig... Fy å meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå