Gå til innhold

Menn har alltid bra sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan menn ha dårlig sex? Jeg skjønner hvis han blir skrapet/bitt av tenner når han blir sugd kan være litt ubehagelig. Men bortsett fra det, er det vel kun kvinner som opplever sex bra/ræva? Menn bryr seg ikke. 

Anonymkode: b3614...cfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo et litt vel forenklet syn på menn. 

Du tror vel alle menn liker fotball og? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje mer vanlig at damer snakker om at de har hatt dårlig sex enn at menn gjør det. Sikkert fordi det eksisterer en forestilling om at kvaliteten på sexen er mannens ansvar. Sier en dame at hun har hatt et dårlig ligg tolkes det som at hun har møtt en mann som er dårlig i senga. Sier en mann at han har hatt et dårlig ligg tolkes det som at han har dummet seg ut med prestasjonsangst, kommet for tidlig, ikke fått henne til å komme.

Menn har også dårlig sex. Jeg også. For eksempel:

- Når jeg har merket at det ikke er bra for henne. Da blir det ikke bra for meg heller.

- Når hygienen hennes har vært heller dårlig. 

- Når kroppen hennes rett og slett ikke har tent meg.

- Når fylleangsten har slått inn underveis i ligget.

- Når hun flere ganger gjør ting som er direkte vondt.

Anonymkode: 27d08...391

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi gikk fra hverandre påsto eksen at han aldri hadde fått orgasme, kun utløsning...

Anonymkode: 5ba80...3ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stan skrev:

Det er jo et litt vel forenklet syn på menn. 

Du tror vel alle menn liker fotball og? 

Nei, alle menn liker ikke fotball. Men jeg tenker at uansett om dama bare ligger på ryggen, stirrer opp i taket og venter på at mann jokker ferdig, blir mannen tilfredsstilt han får tømt seg og hadde «bra sex». 

Anonymkode: b3614...cfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, alle menn liker ikke fotball. Men jeg tenker at uansett om dama bare ligger på ryggen, stirrer opp i taket og venter på at mann jokker ferdig, blir mannen tilfredsstilt han får tømt seg og hadde «bra sex». 

Anonymkode: b3614...cfc

Syns du det høres ut som bra sex? God sex er noe man er to om. Utløsning betyr ikke nødvendigvis bra sex. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg tenker at uansett om dama bare ligger på ryggen, stirrer opp i taket og venter på at mann jokker ferdig, blir mannen tilfredsstilt han får tømt seg og hadde «bra sex». 

Ja, det høres jo ut som "kjempebra" sex ... 
/ironi

Hilsen mann.

Anonymkode: 8f0d3...4de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kanskje mer vanlig at damer snakker om at de har hatt dårlig sex enn at menn gjør det. Sikkert fordi det eksisterer en forestilling om at kvaliteten på sexen er mannens ansvar. Sier en dame at hun har hatt et dårlig ligg tolkes det som at hun har møtt en mann som er dårlig i senga. Sier en mann at han har hatt et dårlig ligg tolkes det som at han har dummet seg ut med prestasjonsangst, kommet for tidlig, ikke fått henne til å komme.

Menn har også dårlig sex. Jeg også. For eksempel:

- Når jeg har merket at det ikke er bra for henne. Da blir det ikke bra for meg heller.

- Når hygienen hennes har vært heller dårlig. 

- Når kroppen hennes rett og slett ikke har tent meg.

- Når fylleangsten har slått inn underveis i ligget.

- Når hun flere ganger gjør ting som er direkte vondt.

Anonymkode: 27d08...391

Det var bra beskrevet. Jeg har fått inntrykket av menn ikke kan å dårlig sex, så lenge de får tømt seg, blir de «fornøyd». De erfaringene du skriver, er det en av grunnene til mange ONS?

Anonymkode: b3614...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var bra beskrevet. Jeg har fått inntrykket av menn ikke kan å dårlig sex, så lenge de får tømt seg, blir de «fornøyd». De erfaringene du skriver, er det en av grunnene til mange ONS?

Anonymkode: b3614...cfc

Skjønner ikke helt spørsmålet ditt?

Anonymkode: 27d08...391

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex for menn er da svært varierende. De kan da ha dårlig sex de og. 

Min siste ex, så var sexen ganske varierende, noen ganger var han jo så sliten, at det ikke gikk for han, og det var ikke så bra. Og andre ganger gikk det så kraftig for han, at han lagde masse lyd, og måtte ligge lenge og hvile etterpå, da det hadde vært så kraftig. 

Anonymkode: c6255...b3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at menn får tilstrekkelig stimulering av all penetrering , til og med om de puler en pai eller appelsin som fleshlight, så har de hvertfall ingenting å klage på når de får seg sex. Men ja noe sex kan være bedre eller dårligere enn andre ganger, men de kommer da uansett i det minste! 

For kvinner er det jo ikke gitt at vi i det hele tatt får tilstrekkelig stimulering, orgasme eller engang noe nytelse. Da kan man virkelig begynne å snakke om dårlig og bortkastet sex. 

 

Anonymkode: c6c85...a09

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det høres jo ut som "kjempebra" sex ... 
/ironi

Hilsen mann.

Anonymkode: 8f0d3...4de

Menn er jo fornøyde til en viss grad så lenge de selv får tømt seg. Det er jo derfor de er gira på one night stands og velger å være egoistiske elskere (også noen selv i forhold). 

Anonymkode: c6c85...a09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn får orgasme 95% av gangene de har samleie, kvinner får IKKE orgasme 81% av gangene de har sameleie. Hadde jeg fått orgasme 95% av gangene jeg hadde hatt sex så ville jeg tenkt at sex mer eller mindre alltid var godt. 

Anonymkode: f7d01...e7a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I og med at menn får tilstrekkelig stimulering av all penetrering , til og med om de puler en pai eller appelsin som fleshlight, så har de hvertfall ingenting å klage på når de får seg sex. Men ja noe sex kan være bedre eller dårligere enn andre ganger, men de kommer da uansett i det minste! 

For kvinner er det jo ikke gitt at vi i det hele tatt får tilstrekkelig stimulering, orgasme eller engang noe nytelse. Da kan man virkelig begynne å snakke om dårlig og bortkastet sex. 

 

Anonymkode: c6c85...a09

Dette er vel ganske forenklende? Jeg vil heller mene at det viktigste som begge får, uansett, er fysisk nærhet. I tillegg er sex noe man som oftest gjør fordi man har lyst til det, så begge får gleden av å gjøre noe de har hatt lyst til. Med andre ord: Begge får i de aller fleste tilfeller noe ut av det. 

Så kan man jo diskutere hva som veier mest av at mannen "alltid" kommer og at kvinnen kommer kraftigst og best. Som mann vil jeg ihvertfall si at selve utløsningen kommet utenfor topp 10-lista når det gjelder hva jeg liker med sex. 

Anonymkode: 27d08...391

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn får orgasme 95% av gangene de har samleie, kvinner får IKKE orgasme 81% av gangene de har sameleie. Hadde jeg fått orgasme 95% av gangene jeg hadde hatt sex så ville jeg tenkt at sex mer eller mindre alltid var godt. 

Anonymkode: f7d01...e7a

Du vet at orgasme for kvinner er et pluss fra naturens sin side? Kun som noe ekstra godt. Og at menn sin orgasme har en funksjon i forhold til befruktning? 

Vi hadde plikt sex i forhold til å bli gravid..... ikke alltid morsomt, gøy eller 1000 stjernes!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel ganske forenklende? Jeg vil heller mene at det viktigste som begge får, uansett, er fysisk nærhet. I tillegg er sex noe man som oftest gjør fordi man har lyst til det, så begge får gleden av å gjøre noe de har hatt lyst til. Med andre ord: Begge får i de aller fleste tilfeller noe ut av det. 

Så kan man jo diskutere hva som veier mest av at mannen "alltid" kommer og at kvinnen kommer kraftigst og best. Som mann vil jeg ihvertfall si at selve utløsningen kommet utenfor topp 10-lista når det gjelder hva jeg liker med sex. 

Anonymkode: 27d08...391

Ok så du tenker at fordi kvinnen får fysisk nærhet skal hun være fornøyd? Hvis det er det man trenger kan man kose med en hund. Sex har man for å få orgasme, og det er synd at så mange særlig unge kvinner aksepterer dårlig sex bare for å få fysisk nærhet. I et ikke-egoistisk forhold gir man fysisk nærhet til hverandre på andre måter enn kun sex. Og nei, man får ikke nødvendigvis glede av å hatt utilfredstillende og dårlig sex, selvom man i utgangspunktet hadde lyst på sex, bra sex. 

Anonymkode: c6c85...a09

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan menn ha dårlig sex? Jeg skjønner hvis han blir skrapet/bitt av tenner når han blir sugd kan være litt ubehagelig. Men bortsett fra det, er det vel kun kvinner som opplever sex bra/ræva? Menn bryr seg ikke. 

Anonymkode: b3614...cfc

Ok, der tar du feil gitt. Veldig feil. De fleste kvinnfolk ligger jo bare der å tar i mot... så jo, opplevd mye dårlig sex. Enkelte kan ikke suge eller gi handjob heller...

Anonymkode: d4d36...b2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får orgasme så kan det ikke være så ille. 

Klart at ting kan være bedre, med riktig partner, i bedre form osv. Men så alt for ille kan det ikke være når man får en orgasme. 

Anonymkode: 1aff1...5c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så du tenker at fordi kvinnen får fysisk nærhet skal hun være fornøyd? Hvis det er det man trenger kan man kose med en hund. Sex har man for å få orgasme, og det er synd at så mange særlig unge kvinner aksepterer dårlig sex bare for å få fysisk nærhet. I et ikke-egoistisk forhold gir man fysisk nærhet til hverandre på andre måter enn kun sex. Og nei, man får ikke nødvendigvis glede av å hatt utilfredstillende og dårlig sex, selvom man i utgangspunktet hadde lyst på sex, bra sex. 

Anonymkode: c6c85...a09

Nei, det har jeg verken skrevet eller tenkt. Men jeg mener virkelig at den fysiske nærheten man får under sex er en god grunn til å ha sex for mange og at den skiller seg veldig fra den fysiske nærheten du får med en hund eller når du gir kjæresten en klem. Men for all del, kanskje det bare gjelder meg og at alle andre bare har sex for å få orgasme. I såfall vil jeg minne om at det kan man fint få på egenhånd 😉

Anonymkode: 27d08...391

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...