Gå til innhold

Han vil kun være øverst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så han jeg holder på med og jeg har sex regelmessig. Hver gang vil han være øverst, og vi har faktisk ikke hatt sex i andre stillinger. Jeg prøvde å snakke med ham her om dagen, om ikke vi skulle bytte litt på, men han sa han likte det best. Men om jeg hadde lyst å være øverst så kunne jeg godt det! Jeg har ikke noe behov for det sånn egentlig, foretrekker klart han oppå, men allikevel så er jeg redd han skal synes det blir kjedelig! Skal jeg «kreve» å skifte stilling neste gang - er det ikke en fare for at han går lei?

Anonymkode: 32192...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes litt kjedelig ut. Aldri sex i andre stillinger? Du får ta styringen en gang. Si f.eks litt bestemt: ta meg bakfra! Og så snur du deg bare rundt og venter. Han vil neppe la deg vente lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han blir overstimulert og overtent i andre stillinger med deg på topp og er flau over det? Alle menn blir jo veldig opphisset av å se damekroppen humpe over seg og de bare kan ligge å nyte både riinga og utsikten. Hadde en partner som nekta meg å ri og de gangene jeg fikk overtalt han til det så kom han på 20 sekunder. Noe som var flaut for han! 

Anonymkode: fed02...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker det best sån.... hva med deg? Hvis dette er kun for tull og sommeren.... dette hadde jeg ikke giddet. Litt egoistisk i senga, hva med utenfor soverommet? Og det finnes vel andre stillinger en misjonær og cowgirl? Bakfra, skje,..... Tror han trenger sex undervisning. Hvis du vil ha han over en lengre periode....

Anonymkode: 05463...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Han er villig til å prøve annet, men foretrekker det dere alt gjør. Han liker dette best. DU liker dette best. Høres ut som dere en en god match i mine øyne, og at du skaper problemer her. 

Anonymkode: d14b3...1fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres rett og slett bare kjedelig ut. Men hvis du liker det sånn så hvorfor ikke bare la det gå? At han skal begynne å kjede seg tror jeg er den minste bekymringen her.

Anonymkode: 07f91...253

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Alle menn... :dry:

Nei, enkelte menn vokser faktisk opp og lærer seg å knulle på egen hånd, og ikke lengre være avhengig av en morsfigur.

Wtf leste jeg nå?

Anonymkode: 07f91...253

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det å bli ridd som ganske vondt, til tider som om penis skal til å brekke. Om dama gjør det riktig går det bra, men noen feilskjær og jeg rykker til. Ikke noe særlig.

Anonymkode: ac241...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, a l'orange skrev:

Alle menn... :dry:

Nei, enkelte menn vokser faktisk opp og lærer seg å knulle på egen hånd, og ikke lengre være avhengig av en morsfigur som bestemmer hva de synes er godt.

Hadde partneren til trådstarter likt dette, så hadde han nok vært i stand til å formidle det.

Har til gode å høre om en mann som ikke tenner av utsikten av kvinnekroppen og duvende pupper i sin fineste prakt dinglende over han og syntes det er godt å ha fokuset sitt på å bare ta i mot og ikke spenne muskler og pumpe hele tiden. Hva har riing å gjøre med morsfigur? :klo:

Anonymkode: fed02...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, a l'orange said:

Haha! Synes jeg ser denne fremgangsmåten overfor en litt eldre og mer erfaren mann.

Så kan hun skjære opp fiskepinnene hans etterpå. 

Han høres ikke veldig erfaren ut spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...