Gå til innhold

Shorts/skjørt


LiseTV

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange damer som bruker shorts?  Hvorfor ikke skjørt?

Skjørt er mye finere og mer behageleg å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Låra gnister ikke i shorts, men det gjør de i skjørt. 

Anonymkode: 0519d...62b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi seksuell trakassering er så vanlig desverre at vi må beskytte oss for å bli grafset mellom bena,  eller tatt bilde av under skjørtet f eks på trang buss, eller dratt opp skjørtet til på gata eller byen. 

Anonymkode: 4392e...d55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi seksuell trakassering er så vanlig desverre at vi må beskytte oss for å bli grafset mellom bena,  eller tatt bilde av under skjørtet f eks på trang buss, eller dratt opp skjørtet til på gata eller byen. 

Anonymkode: 4392e...d55

Pluss at ved et eventuelt vindkast så vil alle rundt deg se herligheten.

Anonymkode: ccd60...fc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pluss at ved et eventuelt vindkast så vil alle rundt deg se herligheten.

Anonymkode: ccd60...fc2

Strømpebuksa? Folk går jo rundt i bare strømpebuksa uansett. 

Anonymkode: cd0c8...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi seksuell trakassering er så vanlig desverre at vi må beskytte oss for å bli grafset mellom bena,  eller tatt bilde av under skjørtet f eks på trang buss, eller dratt opp skjørtet til på gata eller byen. 

Anonymkode: 4392e...d55

Det er ikke derfor JEG går i shorts ihvertfall! Det er mer behagelig, jeg kan leke med ungene mine på en helt annen måte og jeg føler meg mer vel i shorts vs skjørt på en hverdag. 

Anonymkode: 07c62...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2018 den 4.48, AnonymBruker skrev:

Fordi seksuell trakassering er så vanlig desverre at vi må beskytte oss for å bli grafset mellom bena,  eller tatt bilde av under skjørtet f eks på trang buss, eller dratt opp skjørtet til på gata eller byen. 

Anonymkode: 4392e...d55

Det blir man i shorts også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker skjørt eller nå som det er så varmt en lett sommerkjole.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har shorts/kort tights under skjørtet. Ser pent ut, jeg kan leke med barna og ingen krise om skjørtet blåser opp 👍

Menn som grafer eller lignende har jeg aldri ofret en tanke når jeg har skjørt eller kjole på. 

Anonymkode: e09f2...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i skjørt i diverse str. Alt fra lange maxi til lårkort. Det hele kommer ann på om det party, hverdag hjemme eller jobb :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker skjørt og kjole. Lårene mine gnisser ikke lenger, men når de gjorde det gnisset de i shorts også. I kortere skjørt bruker jeg en lårkort tights under. Da kan jeg gjøre alle aktiviteter uten å vise blodetrusa mi til verden. Ved bruk av lengre skjørt og kjole bruker jeg kun truse og sitter med beina samlet på bussen, når jeg står, sitter osv. Tror ikke det er mulig å filme mellom beina på meg ... 

Anonymkode: 80cc3...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange fine shortser også😉 jeg personlig har aldri vært særlig glad i skjørt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...