Gå til innhold

savner du kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

savner du kjæreste? og synes du det er riktig om du ikke finner en kandidat i Norge? hva er alternativet da? kan du få kjæreste på sekundet?

Anonymkode: ba926...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke jeg? Kan man få kjæreste på sekundet? Da skriver jeg gjerne ned nummeret. 

Anonymkode: f80d3...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste på sekundet man møter en person mener du? Det ville jeg aldri gjort. Man kjenner jo ikke personen i det hele tatt, og noe av det viktigste i et forhold er tross alt tillit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha det på sekundet akkurat...😬😅 Liker å bruke litt tid jeg, bli skikkelig kjent først osv 😉 Kunne tenke meg kjæreste igjen, men ikke hvem som helst, det må være riktig isåfall, stresser ikke med det. Ellers så kunne jeg blitt sammen med noen fra andre land, men vi måtte jo hatt god kjemi, likt syn på endel viktige ting, nogenlunde lik kulturbakgrunn osv. 

Anonymkode: 0f62f...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

savner du kjæreste? og synes du det er riktig om du ikke finner en kandidat i Norge? hva er alternativet da? kan du få kjæreste på sekundet?

Anonymkode: ba926...b2c

Jeg savner veldig å ha kjæreste, noen som er glad i meg og som vil kose. Har flere som er interessert i meg, så kan sikkert få kjæreste på noen timer iallefall om jeg gikk inn for det - og sex når jeg vil, men han ene jeg vil ha er ikke helt der enda så venter og venter.

Vet ikke helt hva du mener med en kandidat i norge? avstandsforhold er ikke noe for meg, og tror ikke jeg kunne falt for noen på en ukes ferie e.l.

Anonymkode: 054ba...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er ikke fra norge. Men jeg leita jo ikke rundt i andre land det var tilfeldig at vi kom i kontakt og jeg hadde aldri vært så desperat at jeg føler jeg har runda hele norge og må aktivt lete i utlandet.

Savnet ikke kjæreste før han selvom det var 9 år siden jeg hadde hatt det og 2 år siden jeg hadde hatt en flørt/drev på med en mann en kortere periode. Jeg tror ikke jeg kommer til å savne kjæreste om jeg skulle bli singel igjen, elsker alenetid, men hadde muligens fått litt koseabstinenser i begynnelsen. Pytt sann bare å sette på en god film og spise kake og potetgull så overkommer man det :)

og nei jeg ville ikke fått kjæreste på sekundet, jeg skal kjenne han godt for å forsikre meg om at vi faktisk passer sammen , ellers blir jo forholdet like fort dødt som en uttørka blomst. Eneste tilfellene jeg vet om noen som får kjæreste på sekundet er de som er med i tv serien Gift ved første blikk, men det er jo omtrent ingen av parene som varer der heller til tross for st de er nøye satt sammen av et ekspertpanel som mener de passer hverandre. Nei sånnt må oppleves selv og ikke bare bestemmes 

Anonymkode: 68509...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner veldig å ha kjæreste. Men jeg vil jo ha en bra en, og da tar det gjerne tid. Så jeg vil jo ikke ha en kjæreste på sekundet. Jeg er kronisk syk, noe som gjør det litt vanskeligere for meg å få kjæreste. 

Anonymkode: c419d...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem ordet sekundet. Det var egentlig ikke det som er hovedteksten i forumet. Kun en sporadisk morsomhet.

 

TS

Anonymkode: ba926...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

savner du kjæreste? og synes du det er riktig om du ikke finner en kandidat i Norge? hva er alternativet da? kan du få kjæreste på sekundet?

Anonymkode: ba926...b2c

Jeg kjenner litt på savnet, har aldri hatt noen. Hva mener du med riktig?  Traff en i utlandet for første gang for et par år siden. Fikk følelser, men ting stod i veien.. Eller jeg lot det stå i veien. Bl.a fordi andre norske begynte og mase om at jeg burde finne en norsk. Vel... Forsinkelser i mitt liv for andres skyld. Vurderer å gjenoppta kontakten, fordi jeg liker han og vil gi faren i denne helvetes normen om at vi skal beholde kulturen vår. 

Anonymkode: f3e93...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner litt på savnet, har aldri hatt noen. Hva mener du med riktig?  Traff en i utlandet for første gang for et par år siden. Fikk følelser, men ting stod i veien.. Eller jeg lot det stå i veien. Bl.a fordi andre norske begynte og mase om at jeg burde finne en norsk. Vel... Forsinkelser i mitt liv for andres skyld. Vurderer å gjenoppta kontakten, fordi jeg liker han og vil gi faren i denne helvetes normen om at vi skal beholde kulturen vår. 

Anonymkode: f3e93...fad

ja, det finnes motstand, ingen tvil om det. Det er alltid noen bedrevitende som skal forklare, men som egentlig begrenser våres egne drømmer og realiteter. 

 

Riktig på den måten at når det ikke finnes noen som du blir glad i Norge, tyr til at det er noen fra et annet land som gjør det mer effektivt og slipper å bo alene i flere år i Norge. Men få kjæreste fordi du har veldig lyst til det. 

Anonymkode: ba926...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke kjæreste på sekundet, men det er lett å få om jeg vil ha. Savner det på ingen måte og klarer ikke lenger å se noen fordeler med det lenger. Vil ha norsk mann om jeg skal ha kjæreste.

Anonymkode: e842c...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hender, selv om jeg er gift. Min mann kan være litt langfurten av og til. Det er ok for meg en dag, men strekker han det lengre enn det sier jeg rett ut til ham at jeg savner kjæresten min, og at jeg krever at det monsteret som har overtatt kroppen hans forsvinner umiddelbart. 

Da hender det heldigvis at han innser at han er teit, og jeg får kjæreste på sekunder. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Ja det hender, selv om jeg er gift. Min mann kan være litt langfurten av og til. Det er ok for meg en dag, men strekker han det lengre enn det sier jeg rett ut til ham at jeg savner kjæresten min, og at jeg krever at det monsteret som har overtatt kroppen hans forsvinner umiddelbart. 

Da hender det heldigvis at han innser at han er teit, og jeg får kjæreste på sekunder. :)

utrolig godt resonert og svart. Det kaller jeg å være sjef. 😉

 

TS

Anonymkode: ba926...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei savner ikke kjæreste. Etter å ha vært inn og ut av forhold i 15 år, er jeg drittlei og nyter å være singel. 0 stress.

Anonymkode: 5105f...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei savner ikke kjæreste. Etter å ha vært inn og ut av forhold i 15 år, er jeg drittlei og nyter å være singel. 0 stress.

Anonymkode: 5105f...56b

Det blir rake motsetningen for dem som ikke har vært i en turbulent forhold eller bodd sammen med en partner, forlovede, ektefelle. Svært nedbrytende og lite oppmuntrende for dem som søker kjærlighet og et flott samliv.

 

TS

Anonymkode: ba926...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...