Gå til innhold

Hvilken frue er du? Om du hadde blogg.


Trolltunge

Anbefalte innlegg

Mange blogg- fruer i denne verden. Jeg har ikke blogg, men undrer litt på hvilken frue- tittel jeg skulle valgt, dersom jeg skulle la mitt ekteskap "styre" min presentasjon av meg selv. Jeg vakler litt mellom Erjegfrue (kunne misforstås til usikkerhet på ekteskapet, men ment mer som at frue i mitt hode det slike petentlige DAMER), Sportsidiotfrue (ikke veldig fengende tittel, men sant), eller Fruatilhanmedtitommeltotter (ville også vært bra representativt i forhold til at jeg sjelden klarer å begrense meg til få bokstaver). 

Min mann ville sikkert foreslått Hissigfrue. :laugh:

Hvilken frue- bloggtittel hadde passet best for deg? Eller om du er mann, hvilken bloggtittel burde du eller din kone ha? 

Endret av Trolltunge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brielle

Ikkefru-frue 😂😜 Blir litt rar fruetittel på meg, siden jeg aldri vil gifte meg...må vel bli frøken-blogger da? 😊 Eller så kan jeg kalle meg latesomfrue/ ikkefruepåektefrue/ barelekerfrue/ tullefrua e.l 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet om det i denne tråden

, jeg ville ha vært « lydteknikersamboer» eller noe slikt. 

Men det som ville passet best til meg, ville vært noe som pekte på at jeg er logistikkansvarlig og familiedirektør selv. ;)

Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hva jeg skulle valgt..

SkjeggemannskiBomsFrue

SetterDorullenFeilvei-Kunstnerfrue

KlovnePappaFrue

SurfeKokkFrue

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Advokatfrue... Og dette sier jeg litt hovent inni meg mens jeg ler tåpelig av meg selv.

Hadde faktisk tenkt å starte en blogg, med bare tøys og ironi. Men jeg er ikke god på å skrive. Og jeg er ikke god på ironi. Det hadde ikke blitt en suksess. Mer en flopp og jeg er heller ikke god på å le masse av meg selv når jeg har driti meg ut 🤔🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Winza skrev:

Jeg måtte skiftet kjønn først i så fall :ler:

Gamerfrue

Tøft av deg å skifte kjønn for trådens skyld. :laugh:

Men dårlig av meg å lage en tråd som utelukket menn! Redigerer litt så menn kan bli med. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jordbæra skrev:

Tømrerfrue, men det er jo veldig lite spennende må jeg si. 

Her kan man være hvilken frue man vil. Trenger ikke være mannens jobbtittel. Har han ikke noen spesielle eller morsomme trekk du kunne bruke i bloggtittel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Trolltunge skrev:

Tøft av deg å skifte kjønn for trådens skyld. :laugh:

Men dårlig av meg å lage en tråd som utelukket menn! Redigerer litt så menn kan bli med. ;)

Innser at man må ha en kjæreste eller ektefelle for å kunne kalt seg noe slikt så da blir det vel bare "gamer" her 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Innser at man må ha en kjæreste eller ektefelle for å kunne kalt seg noe slikt så da blir det vel bare "gamer" her 🤣

Jeg er gift, men mine venninner påstår ennå at sangen Nobodys wife er "min sang". Det måtte bare en spesiell mann til å bryte imaget mitt. :laugh:

Du kan jo gå for Trengerfrue eller kanskje Trengerikkefrue? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...