AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Jeg har gått ned 12 kg på 5 mnd. Ikke brutal vektnedgang mao. Men hvorfor blir deti kke kommentert? Er 65 kg nå. Skal ned til 59. Jeg et kjempestolt, og veldig fornøyd med fremskritt og sånn, men ingen sier noenting, og jeg er ærlig talt litt skuffet. Samtidig skjemmes jeg litt fordi jec er skuffet, men kunne fått 1 kommentar eller noe? Anonymkode: dab77...f40 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Du er kjempeflink. Gratulerer Legg ut en skrytepost på facebook, der du skriver f.eks. Gått ned 12 kilo. Jippi, endelig, eller noe. Så får du sikkert likes. Kanskje de ikke tør si noe av ren høflighet, redd for å fornærme deg, selv om det høres rart ut. Noen unngår å kommentere kropp, siden det er et ømt tema for mange. Anonymkode: d9d3a...422 10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er kjempeflink. Gratulerer Legg ut en skrytepost på facebook, der du skriver f.eks. Gått ned 12 kilo. Jippi, endelig, eller noe. Så får du sikkert likes. Kanskje de ikke tør si noe av ren høflighet, redd for å fornærme deg, selv om det høres rart ut. Noen unngår å kommentere kropp, siden det er et ømt tema for mange. Anonymkode: d9d3a...422 Akkurat nå, Akhenaton skrev: Bra jobba! Tusen takk begge to! Kjente faktisk at jeg ble litt på tårene her, for det var veldig godt å høre ❤ Jeg er absolutt ikke den typen som legget ut at jeg trener osv, så facebook blir glemmesak. Ts Anonymkode: dab77...f40 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #5 Skrevet 12. juli 2018 Vet folk at du holder på å slanke deg? Jeg kommenterer aldri slike ting hvis jeg ikke vet hvorfor de har tatt av/lagt på seg. Skulle forresten ønske det var meg som hadde tatt av 12 kg😌 Gratulerer💪🏻😄 Anonymkode: 61d57...157 10
Ginavn Skrevet 12. juli 2018 #6 Skrevet 12. juli 2018 Gratulerer så mye, håper du når målet ditt Men det kan hende at de som ser deg hver dag ikke legger så mye merke til det? Hvis du møter en slektning du ikke har sett på 1 år er det vel mer sannsynlig at denne ser det? Jeg synes det er 'uvant' når folk diskuterer vektnedgangen min, bare vet ikke hva jeg skal føle. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #7 Skrevet 12. juli 2018 Tusen takk for en til gratulerer ❤🤗 Jeg har ikke sagt det til så mange, men man ser uansett at jeg har gått fra halvfeit til bedre. Jeg sa til mamma i går, da hun var på besøk, i litt fleipende tone, "er det ingen som ser at jeg har gått ned 12kg suden februar?" *høhø* "Jo, jeg ser det, men ikke bli for tynn" sa hun.. pinlig stemning.. Ts Anonymkode: dab77...f40 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #8 Skrevet 12. juli 2018 1 minutt siden, Ginavn skrev: Gratulerer så mye, håper du når målet ditt Men det kan hende at de som ser deg hver dag ikke legger så mye merke til det? Hvis du møter en slektning du ikke har sett på 1 år er det vel mer sannsynlig at denne ser det? Jeg synes det er 'uvant' når folk diskuterer vektnedgangen min, bare vet ikke hva jeg skal føle. Sant nok. Ser folk stort sett ofte 🤔 Ts Anonymkode: dab77...f40
Gjest Sirisiri10 Skrevet 12. juli 2018 #10 Skrevet 12. juli 2018 Akkurat nå, Sirisiri10 skrev: 👊💪 V He he, litt sjapp. Veldig bra jobbet 😀
Gjest BearMama Skrevet 13. juli 2018 #11 Skrevet 13. juli 2018 Ofte er folk litt redd for å kommentere slike ting. Noen kan reagere negativt på at mennesker kommenterer vekten, uansett om en har gått opp eller ned. Fokuser heller på at du har tatt et valg om en sunnere og sterkere kropp og nyt at du har klart å oppnå målene dine. 😃
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #12 Skrevet 13. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned 12 kg på 5 mnd. Ikke brutal vektnedgang mao. Men hvorfor blir deti kke kommentert? Er 65 kg nå. Skal ned til 59. Jeg et kjempestolt, og veldig fornøyd med fremskritt og sånn, men ingen sier noenting, og jeg er ærlig talt litt skuffet. Samtidig skjemmes jeg litt fordi jec er skuffet, men kunne fått 1 kommentar eller noe? Anonymkode: dab77...f40 Gratulerer! Mann 44 her.Jeg har jogget og løftet jern siste 8mnd. 5-6 ganger i uka.Kuttet ut sjokolade, kaker, alkohol. Byttet ut middag med protein shakes 3x pr.uke Har gått ned fra 96 til 92kg?!? WTF. Men alle sier jeg har slanket meg, har fått masse positive kommentarer.... Men den vektnedgangen har jeg gitt opp. Anonymkode: e309a...049
Inwe Skrevet 13. juli 2018 #13 Skrevet 13. juli 2018 Gratulerer!! Om det er noen trøst er det sjelden noen kommenterer når du har gått ned 60 kg også, ingen turte før jeg iallefall hadde gått ned 30 av de. Og mødre er en greie for seg selv, jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har fått "nå må du ikke bli for tynn da Inwe" eller "nå begynner armene dine å bli litt stygge, du trenger ikke mer muskler nå". Jeg vet hun ikke mener noe vondt sånn egentlig så jeg lar henne bare holde på. Uansett! Utrolig bra jobba! 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #14 Skrevet 13. juli 2018 Det verste jeg vet er når noen kommenterer det når jeg har gått ned noen kilo. Men, det er spesielt litt eldre damer som gjør det. Og mamma... Hater at noen fokuserer på kroppen min, jeg går ikke ned for andres skyld. Men, godt jobba. Anonymkode: b25fc...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #15 Skrevet 13. juli 2018 Gratulerer! Jeg skjønner godt at du har lyst på litt oppmerksomhet rundt vekttapet, men folk er generelt veldig vare for å kommentere vekt. Selv hadde jeg nok lagt merke til det, og tenkt at du så bra ut, men jeg hadde ikke kommentert det med mindre du selv hadde nevnt at du holdt på å slanke deg. Anonymkode: d3630...3e1 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #16 Skrevet 13. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for en til gratulerer ❤🤗 Jeg har ikke sagt det til så mange, men man ser uansett at jeg har gått fra halvfeit til bedre. Jeg sa til mamma i går, da hun var på besøk, i litt fleipende tone, "er det ingen som ser at jeg har gått ned 12kg suden februar?" *høhø* "Jo, jeg ser det, men ikke bli for tynn" sa hun.. pinlig stemning.. Ts Anonymkode: dab77...f40 Sånn er familie. Med mindre man er veldig overvektig bør man ikke forvente å kunne hente så mye fra foreldrene sine. Uansett synes jeg det er frekt å kommentere andres kropp uansett måte med mindre mottakeren har lagt opp til det selv. Det kunne virkelig aldri ha falt meg inn. Anonymkode: 2c3f0...322 1
MammaMums Skrevet 13. juli 2018 #17 Skrevet 13. juli 2018 12 kilo ? 🤩🤩🤩🤩 Så utrolig flink du har vært 🥇🏆🥇 Spør dine aller nærmeste og kjæreste «ser dere ikke at det er 12 kilo borte?» Bare spør du, ikke vær blyg! Det der er jo en kjempeinnsats verdt en snakk 🧗♀️🏅🏅 Klem til «lille»deg 😂😂 Stå på videre
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #19 Skrevet 13. juli 2018 Er i akkurat samme posisjon selv haha. Er veldig tydelig at jeg har gått ned, men ingen kommenterer. Plager meg ikke da, men jeg hadde forventa et par kommentarer egentlig. Men kanskje det er positivt at folk ikke kommenterer vekt 🤷🏻♀️ Anonymkode: 08cf8...274 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #20 Skrevet 13. juli 2018 Hvordan klarte du det? Wow det er jo kjempebra 😀😀 gratulerer. Jeg er imponert altså. Anonymkode: 6c3ec...1a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå