Gå til innhold

Invitert på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har over lang tid av og på snakket (lite) med en mann på et forum, vi har kun snakket forum-faglig og ikke privat.

Nå har jeg blitt singel for et år siden og slo ann en spøk om å treffes..... Vi spøkte det bort begge to, men 14 dager senere fikk jeg melding av han igjen, hvor han lurte på om han kunne be meg med på båttur og middag.... Jeg svarte at jeg måtte tenke på det....

 

Jeg har sett et langt unna bilde av han, og utseendemessig er han ikke en fyr jeg normalt ville falt for.....men han kan jo vise seg å være verdens flotteste mann allikevel...

Så kommer aberet, han har ikke villet snakke noe om jobb osv, sier vi kan ta det når vi treffes. Men jeg har altså googlet meg "ihjel" og mannen er rik..... Ikke rik som i stort hus, fin bil og 2 millioner på bok, men RIK.... Jeg angrer på denne googlingen, og nå er jeg redd jeg skal legge hans økonomiske"tilstad" som en tung vekt på den positive vektskåla..... Var jo klart at han ikke egentlig ville snakke om dette før daten......

Fader ass!!

Anonymkode: a48a3...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt: Vil du angre om du ikke møter han?

Hvis svaret er ja, gjør du det. Men ville kanskje møttescpå offentlig sted og utsatt ting som båttur til senere.

Anonymkode: c5b25...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spør du egentlig om? Ja googling er dumt. Men dere har jo blitt gode nettvenner siden dere har snakket fast over tid, dere liker allerede nettpersonlighetene til hverandre og har kunnskap innen samme område til felles. Det er absolutt noe som trengs som grunnmur til noe mer, så hvorfor ikke bare takke ja til daten og ikke legge så mye i det? Se på det som at du henger med en nettvenn for å se an kjemien i virkeligheten, du trenger jo ikke ta stilling til om dette kan bli noe mer enn vennskap med en gang :)

Anonymkode: 5521f...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:

Jeg vet egentlig ikke hva jeg spørr om... :s

jeg har aldri tenkt på denne mannen som noe annet enn en faglig bidragsyter i et nettforum....

og nå er jeg redd jeg selv skal bli en golddigger..... Høres jo ut som om at det blir klaff fra begges side her uansett....men, ja. Jeg kjenner meg selv og vet at jeg lett facineres av penger.... Herremin jeg høres ut som en golddigger óg nå 😂

 

jeg er ikke redd for å treffe han på båt, vi har felles venner og de går god for at han er en trygg fyr 

Anonymkode: a48a3...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man legger dette med pengene til side som jeg synes er veldig uinteressant da det ikke spiller inn på om man forelsker seg i noen, så synes jeg du skal gi han en sjanse og gå på en date. Kjenn på om det er kjemi. Det skader aldri å gi noen en sjanse. 

Anonymkode: e7fff...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her:

Jeg vet egentlig ikke hva jeg spørr om... :s

jeg har aldri tenkt på denne mannen som noe annet enn en faglig bidragsyter i et nettforum....

og nå er jeg redd jeg selv skal bli en golddigger..... Høres jo ut som om at det blir klaff fra begges side her uansett....men, ja. Jeg kjenner meg selv og vet at jeg lett facineres av penger.... Herremin jeg høres ut som en golddigger óg nå 😂

 

jeg er ikke redd for å treffe han på båt, vi har felles venner og de går god for at han er en trygg fyr 

Anonymkode: a48a3...a6a

Samme det, å nyte livet eller selskapet med en tilfeldigvis rik mann gjør deg ikke til en golddigger. Ikke engang om du liker det så godt at du begynner å endre preferansene dine for fremtiden til å like spandable menn og luksus. En golddigger er en som velger partner kun pga pengene og driter i både forelskelse og om man har noe annet til felles. 

Anonymkode: 5521f...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk på pengene hans. Møt han og se hvordan han er og om dere har bra kjemi, så tar du det derifra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Ts her:

Jeg vet egentlig ikke hva jeg spørr om... :s

jeg har aldri tenkt på denne mannen som noe annet enn en faglig bidragsyter i et nettforum....

og nå er jeg redd jeg selv skal bli en golddigger..... Høres jo ut som om at det blir klaff fra begges side her uansett....men, ja. Jeg kjenner meg selv og vet at jeg lett facineres av penger.... Herremin jeg høres ut som en golddigger óg nå 😂

 

jeg er ikke redd for å treffe han på båt, vi har felles venner og de går god for at han er en trygg fyr 

Anonymkode: a48a3...a6a

Dere har felles venner? Hvorfor har du ikke da spurt dem hva han jobber med osv? Og i stedet måtte google? Kjenner de ham ikke de heller, sånn egentlig?

Ikke bli med på båttur på første date! Ikke om det er bare dere to på båten, i alle fall.

Anonymkode: 3e042...ccf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere har felles venner? Hvorfor har du ikke da spurt dem hva han jobber med osv? Og i stedet måtte google? Kjenner de ham ikke de heller, sånn egentlig?

Ikke bli med på båttur på første date! Ikke om det er bare dere to på båten, i alle fall.

Anonymkode: 3e042...ccf

Jeg vet jo hva han jobber med nå, google hadde svaret..... 

Det haddevært rart om vi skulle ha med oss noen på date? Eller...? Hehe! Jeg er ikke engstelig for at han er hverken skummel eller har onde hensikter.

Nå harcjeg bestemt meg for å glede meg til date så fort vi er ferdig med ferie 

Anonymkode: a48a3...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo hva han jobber med nå, google hadde svaret..... 

Det haddevært rart om vi skulle ha med oss noen på date? Eller...? Hehe! Jeg er ikke engstelig for at han er hverken skummel eller har onde hensikter.

Nå harcjeg bestemt meg for å glede meg til date så fort vi er ferdig med ferie 

Anonymkode: a48a3...a6a

«Båttur» kan jo være så mangt. Kunne vært danskebåten, liksom.

Har dere felles venner eller ikke? Skjønner ikke.

Anonymkode: 3e042...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har felles venner med møttes på forum? Det høres jo ut som en besynderlig tilfeldighet...og hvorfor google når du kan spørre venner? Og hvorfor ikke heller treffes naturlig i en felles setting?

Anonymkode: 9f320...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda en beskrivelse på at norsk kvinne ønsker jeg ikke å date, dem er ufyselig og ekle!

Anonymkode: 27f63...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes han er søt jeg da :ler: Han lar være å fortelle at han er søkrik fordi han sikkert ønsker at du skal ta sjansen på han uten at du vet noe om statusen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2018 den 20.56, Minesveiper skrev:

Jeg synes han er søt jeg da :ler: Han lar være å fortelle at han er søkrik fordi han sikkert ønsker at du skal ta sjansen på han uten at du vet noe om statusen hans.

Ts her: det er akkurat det jeg tenker! Nå gleder jeg meg bare til ferien er slutt.

Anonymkode: a48a3...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Dere har felles venner med møttes på forum? Det høres jo ut som en besynderlig tilfeldighet...og hvorfor google når du kan spørre venner? Og hvorfor ikke heller treffes naturlig i en felles setting?

Anonymkode: 9f320...dff

Ts her: er vel ikke så spesielt det? Vi er på et fagforum, dvs at vi feks interesserer oss for eller jobber med liknende ting, ergo lett å ha felles bekjente....

 

Grunnen til at jeg ikke har spurt er at jeg orker ikke lage noen oppstandelse rundt at vi skal treffes...... Dessuten sa han at vi kunne snakke om jobben hans da vi traff hverandre, dumt om jeg graver rundt hos venner av han da.....

Anonymkode: a48a3...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...