Eliza Doalot Skrevet 13. juli 2018 #21 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat det med å vaske eget tøy har jeg aldri forstått. Det er uaktuelt at vi skal kjøre fire ganger så mange vaskemaskiner. Da krever jeg heller at ungdommen blir med meg og sorterer, sånn at de lærer. Jeg synes også at det er et poeng at barn/ ungdom skal lære å gjøre noe for fellesskapet, altså ikke bare rydde egne ting/rom, men oppgaver som bidrar til å avlaste meg/faren. 1
xinnia Skrevet 13. juli 2018 #22 Skrevet 13. juli 2018 Det jeg ikke forstår er hvorfor flytte sammen med noen med barn (voksne eller små) uten å bli enige om slike ting ? TS du kan vel ikke forvente å starte med barneoppdragelse på de nå??
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #23 Skrevet 13. juli 2018 Jeg har en 17 og 11 åring. 17 åringen vasker alle klærne sine selv, er selv ansvarlig for rommet sitt, støvsuger hele huset en gang i uken, tar inn og ut av oppvaskmaskin en gang i uken, og lager middag de dagene jeg ikke rekker. 11 åringen er ansvarlig for rommet sitt, gå ut med søpla og støvsuger iblant. Anonymkode: c4015...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #24 Skrevet 13. juli 2018 Har en bror som kommer hjem til foreldrene våre med skittentøyet sitt.. sånn går det når barna slipper unna husarbeid. Anonymkode: 6b754...e35 1
Jentadi Skrevet 13. juli 2018 #25 Skrevet 13. juli 2018 Alle barn skal bli voksne. Det er dårlig gjort av foreldre om de ikke lærer barna det de trenger å kunne for å klare seg i eget hjem. I tillegg må både store og små bidra i huset. Gi dem oppgaver, de vokser på det. 2
Olava Skrevet 13. juli 2018 #26 Skrevet 13. juli 2018 Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Olava, mod.
Fremhevede innlegg