Gå til innhold
AnonymBruker

Sex med eldre mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har over lang tid, egentlig flere år følt en viss spenning med en mann som er mye eldre enn meg. Jeg er 32 og han er 51.Vi har alltid hatt en leken og morsom tone, og en del kontakt via messenger, også når vi begge var i et forhold. Nå er begge single og vi endte opp med å ha rådeilig sex etter en fuktig tur på byen. Det er noen man liksom bare vet at en matcher seksuelt med. Nå sitter jeg egentlig og tenker mest på aldersforskjellen og på hva andre tenker om det.

Jeg har også tenkt at han ikke er et kjæresteemne og at jeg derfor kan ha et sexforhold til han uten at det utvikles følelser. Men jeg kjenner allerede på et lite drag mot han.. Er det en innafor aldersforskjell om det skulle utviklet seg noen følelser for oss begge? Vi har snakket om og møtes igjen. Men vet ikke hvor lurt det er når jeg fort utvikler et visst eierforhold og knytter følelser til de jeg har sex med. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 2e268...1cf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenker at om du allerede er betatt må du i alle fall avklare dette med han, sånn at han forstår også at du evt er ute etter forhold. 

Anonymkode: b2a53...907

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Alterego666

Tenk gjennom om du har fått de barna du ønsker å ha. Utover det er det ikke så mange reservasjoner du trenger å gjøre deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CIM

Du lever bare en gang og du vet ikke når det slutt, så IKKE gjør det du vil angre på at du gjorde, men gjør det du vil angre på at du IKKE gjorde!  Kos deg! 👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tusen takk for svar! Kjenner at jeg er skikkelig tent på han og sannsynligvis kommer vi til å gjenta dette. Håper jeg ikke får følelser for han. Det var uansett skikkelig bra sex  😇😇👌👌

Anonymkode: 2e268...1cf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
22 hours ago, Alterego666 said:

Tenk gjennom om du har fått de barna du ønsker å ha. Utover det er det ikke så mange reservasjoner du trenger å gjøre deg?

Må også ha i bakhodet at når den ene er såpass mye eldre, så er det faktisk ikke særlig lenge til han blir gammel.

Mens hun fortsatt er relativt ung, så kommer han til å være en gammel mann.. Og med det kommer ofte mye plager. Venninnen til moren min og hennes mann har samme aldersforskjell. Hun er fortsatt ungdommelig og energisk, men kan ikke gjøre noen av de tingene hun kunne tenkt seg, for mannen har hatt slag og trenger hjelp hele døgnet og hun føler ikke hun kan bare dra ut og leve livet. Hun bruker de siste "unge" årene sine, på å være hjemmesykepleier. 

Anonymkode: 3a932...e3d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Cbunke90z

Har egentlig veldig mye å si hvilken framtid du vil ha og om du er klar for å slå deg til ro. Føler du at du har fått festen ut av kroppen så burde ikke alderen være et problem. Men om et familie liv høres kjedelig ut for deg enda så burde du nok heller gi slipp eller gjøre veldig klare grunnregler slik at ikke en eller begge blir såret. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her