Gå til innhold

Sexløst forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har null interesse av sex og det er nå 10 måneder siden vi hadde et sjapt nummer sist. Jeg har prøvd å snakke om dette opp til flere ganger og også sagt at hvis han ikke er interessert så må jeg få det hos noen andre. Vurderer sterkt å finne noen som kan tilfredsstille meg litt iblant, og burde selvfølgelig avslutte forholdet først. men orker ikke styret...Føler liksom at jeg har informert han om utfallet hvis han ikke kan tilfredstille mine behov, så er det da egentlig så feil av meg å ha en elsker??

Anonymkode: fa313...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aseksuelll? Du sier ingenting om han plutselig har mistet interessen etter flere år eller om dere er i startgropa av et forhold.. ?

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Du vil ha vår velsignelse? Vær så god, du har min.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Akhenaton skrev:

Sjapt?

Og hva var spørsmålet?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Bonusmammaen skrev:

Aseksuelll? Du sier ingenting om han plutselig har mistet interessen etter flere år eller om dere er i startgropa av et forhold.. ?

Tanken har slått meg.. Men veldig usikker. Vi har kun vært gift i 2 år, sammen i 4. Jeg 39 år, han 42.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Du vil ha vår velsignelse? Vær så god, du har min.

Takk, da kjører jeg på😂😂🙈

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tanken har slått meg.. Men veldig usikker. Vi har kun vært gift i 2 år, sammen i 4. Jeg 39 år, han 42.

Var det slik i starten da? Vanskelig å vurdere for både deg og oss uten noe informasjon videre... kan jo være alt fra medisinsk problem til at han er skaphomo. Har forøvrig en venninne som er i et aseksuellt forhold. Hun vil ha og han ikke, uten videre forklaring. Jeg ville nok forlange sexolog selv.. evt parterapi hvis kommunikasjon er laber. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...