Gå til innhold

Benjamin saken


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fatte at to av de dømte i Benjamin saken lever tilsynelatende normale liv idag. Bare Google navnet på jenta og på Kvisler. Kvisler er på LinkedIn 😶😶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kan ikke jeg fatte heller. Jeg kan heller ikke fatte at flere tidligere fremmedkrigere som kjempet for IS nå har sluppet fri. Vi tar for lett på ekstremisme i dette landet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 21.20, hobbykokken skrev:

Jeg kan ikke fatte at to av de dømte i Benjamin saken lever tilsynelatende normale liv idag. Bare Google navnet på jenta og på Kvisler. Kvisler er på LinkedIn 😶😶

Jenta har vel ny identitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Haribo skrev:

Jenta har vel ny identitet?

Nei. Google navnet hennes, hun jobber som advokatsekretær eller juridisk ett eller anna. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dette vanskelig å forstå? Dette er rettssystemet vi har valgt her til lands.

Senest etter 22. juli gikk statsministeren ut og skrøt av det humane straffesystemet i Norge. Noe som betyr at ABB kan søke om løslatelse allerede i 2021. Han kan altså i teorien være en fri mann om tre år. Og selv om han ikke skulle bli løslatt om tre år må fortsatt ofre og etterlatte må bite negler hver gang han søker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pinnelinn skrev:

Hvorfor er dette vanskelig å forstå? Dette er rettssystemet vi har valgt her til lands.

Senest etter 22. juli gikk statsministeren ut og skrøt av det humane straffesystemet i Norge. Noe som betyr at ABB kan søke om løslatelse allerede i 2021. Han kan altså i teorien være en fri mann om tre år. Og selv om han ikke skulle bli løslatt om tre år må fortsatt ofre og etterlatte må bite negler hver gang han søker.