Gjest Overrasket Skrevet 12. juli 2018 #21 Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du gælisk irsk? ellers så er det engelsk som er det offentlige språket i Irland. Anonymkode: 22b6c...ee3 Irsk er den korrekte betegnelsen. Språket heter bare irsk. Og det er også et nydelig språk. Endret 12. juli 2018 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 12. juli 2018 #22 Del Skrevet 12. juli 2018 Språkene jeg synes er behagelig å høre på Samisk svensk italiensk fransk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #23 Del Skrevet 12. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De styggeste språkene i hele verden spør du meg. Anonymkode: 9c27c...f61 Ikke glem russisk, tysk og fransk. Anonymkode: f1c9b...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 12. juli 2018 #24 Del Skrevet 12. juli 2018 forstår ikke hva han sier, men det er vakkert:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freesia97 Skrevet 12. juli 2018 #25 Del Skrevet 12. juli 2018 Kan ikke velge en, men jeg synes disse språkene er vakrest:Tyrkisk, Spansk, Islandsk, Norsk, Aserbajdsjansk og Arabisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #26 Del Skrevet 12. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du gælisk irsk? ellers så er det engelsk som er det offentlige språket i Irland. Anonymkode: 22b6c...ee3 Det vet jeg da godt, men alle irer jeg har møtt sier jo bare irish til det gæliske språket, så da kaller jeg det irsk. Ikke noe feil ved det. Anonymkode: e0c5f...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 12. juli 2018 #27 Del Skrevet 12. juli 2018 Svensk, hvis man ikke beveger seg for langt sør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #28 Del Skrevet 12. juli 2018 Samisk, nord- og sørsamisk! Dessverre to språk som veldig få snakker! Anonymkode: 86a4f...add 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. juli 2018 #29 Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) Bulgarsk Skotsk Walisisk Endret 12. juli 2018 av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #30 Del Skrevet 12. juli 2018 Forresten så er irsk regnet som førstespråket i Irland og er offisielt språk på linje med engelsk! Anonymkode: e0c5f...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #31 Del Skrevet 12. juli 2018 Synes de aller fleste språk er "kjeftete". Er man på ferie i landet og jører lokalbefolkningen så får jeg nesten bakoversveis da det virker som de kjefter på hverandre😂 Synes dog svensk er søtt. Anonymkode: 37d6c...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benonino Skrevet 12. juli 2018 #32 Del Skrevet 12. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: De styggeste språkene i hele verden spør du meg. Anonymkode: 9c27c...f61 det styggeste språkene i hele verden er norsk, dansk, svensk og tysk. Rrrrr hhhh rrrrrr hhhh gggggg rrrrrrrrrrr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #33 Del Skrevet 12. juli 2018 5 minutter siden, benonino skrev: det styggeste språkene i hele verden er norsk, dansk, svensk og tysk. Rrrrr hhhh rrrrrr hhhh gggggg rrrrrrrrrrr Enig i at de skandinaviske språkene ikke er de vakreste, Men jeg vil nå ikke kalle de for de styggeste språkene heller. Svensk synes jeg er det fineste av de skandinaviske språkene. Det norske språk er dansk med en svensk aksent. Tysk er vel ikke det vakreste språket, Men jeg vil si at det er det styggeste. Anonymkode: 22b6c...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 12. juli 2018 #34 Del Skrevet 12. juli 2018 42 minutter siden, AnonymBruker said: Synes irsk er veldig fint! Liker også godt islandsk, men det er mer tøft enn vakkert, hehe. Anonymkode: e0c5f...b8d Samme her, og skotsk gælisk. Har studert gælisk, irsk og islandsk på grunn av dette 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 12. juli 2018 #35 Del Skrevet 12. juli 2018 35 minutter siden, AnonymBruker said: Fransk, ingen tvil. Anonymkode: 146b9...1bb Du liker et språk, fullt av banning og vulgariteter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 12. juli 2018 #36 Del Skrevet 12. juli 2018 35 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du gælisk irsk? ellers så er det engelsk som er det offentlige språket i Irland. Anonymkode: 22b6c...ee3 Irsk kalles bare irsk. Når man sier "gælisk" snakker man om skotsk gælisk. Ja, det er rart. Irsk er offentlig språk i Irland på lik linje med engelsk, men de fleste i Irland har engelsk som førstespråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #37 Del Skrevet 12. juli 2018 TRØNDERSK!! Anonymkode: cbad7...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #38 Del Skrevet 12. juli 2018 Gresk er også vakkert. Anonymkode: 3cbb2...ced 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #39 Del Skrevet 12. juli 2018 Italiensk. Men det kommer litt an på dialekten. I Italia er det ikke lov å snakke dialekt på TV, unntatt i helt spesielle tilfeller (og da blir det tekstet). Så vanlig "ikke-dialekt"-italiensk for meg er vakkert. Spansk er også vakkert, men jeg sliter litt med lespe-lydene. Fransk er også ok. Men italiensk er vakrest i mine ører. Anonymkode: 1e236...408 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aell Skrevet 12. juli 2018 #40 Del Skrevet 12. juli 2018 Fransk, men Italiensk er også pent. Liker også norsk godt, særlig synes jeg at tekster skrevet på nynorsk er flotte. Bergensk er også utrolig fint å høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå