AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #61 Skrevet 12. juli 2018 De har blitt noen feige jævler som ikke tør å risikere å bli såra siden de ble såra en gang på vgs eller ungdomsskolen. Så da flyr de rundt å leker kule som en fasade og nekter å rive ned muren de har bygd. Så fort de begynner å like en jente flyr de videre på neste. Har bare en ting å si: get over it, menn! Vi damer får også hjertet vårt knust gang på gang men går ikke rundt resten av voksenlivet å nekter å være i en sårbar og vakker kjærlighetsrelasjon igjen! Så er det typisk disse mennene å bli bitre når de nærmer seg 35 fordi de innser at en kjæreste og en nær en kunne vært fint allikevel men så skjønner de at alle de gode damene er tatt. Så da er de deppa og bitre noen år til og leker ungkar men blir bare oppfattet patetisk på sin alder til å holde på sånn, så ender de opp som hobbyalkohollikere og går like mye ut på byen som når de var 20 , og tar til takke med en gæren alkisdame fra puben der ingen egentlig tar av seg maska men de får falsk nærhet av sex i det minste. Anonymkode: 94e01...50e 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #62 Skrevet 13. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Såååååå enig!!! Og såååååå vanvittig vanskelig å finne😩 Sleng på humor også, så blir det optimalt 😍 Anonymkode: 9e053...6b9 Humor er der ogmin neste kjæreste, og forhåpentligvis den siste "hysj"... Vanskelig å finne, men når du først finner de så er det GULL. Anonymkode: 0692c...0a9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #63 Skrevet 13. juli 2018 Du har barn og oppfører deg som komplett tøs på fritiden. At du ikke skammer deg. Litt av et forbilde du er for dine barn. Hadde jeg hatt en mor dom oppførte seg så n hadde jeg tatt avstand Anonymkode: e8d60...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #64 Skrevet 13. juli 2018 På 12.7.2018 den 15.03, AnonymBruker skrev: Nei, så absolutt ikke. Sender få meldinger, og de er kun hyggelige. Poenget er at de ofte er veldig på før sex, og stille etter. Virker nesten som om målet er og erobre. Jeg er ikke ute etter hverken stefar eller økonomisk forsørger. Kun ute etter kos og litt spicy meldinger i hverdagen. Kan ikke fatte og begripe at det er stress? Anonymkode: 9e053...6b9 Mulig de oppfattet at du var ute etter det samme? De tenkte du var ute etter en engangsfling og thats it. eeler, avhengig av hva slags mld du sender etter sexen, forstår de at du ikke er ute etter forhold men sex, mens de var ute etter forhold? du skriver altfor lite om hvordan du har oppført deg i etterkant så vi kan jo ikke vite. Anonymkode: 65f0e...0a0
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #65 Skrevet 14. juli 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har barn og oppfører deg som komplett tøs på fritiden. At du ikke skammer deg. Litt av et forbilde du er for dine barn. Hadde jeg hatt en mor dom oppførte seg så n hadde jeg tatt avstand Anonymkode: e8d60...4ee Herlighet!! 😂😂😂😂 Jeg ler heldigvis bare av sånne som deg😁👌🏻👍🏻 Anonymkode: 9e053...6b9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #66 Skrevet 14. juli 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig de oppfattet at du var ute etter det samme? De tenkte du var ute etter en engangsfling og thats it. eeler, avhengig av hva slags mld du sender etter sexen, forstår de at du ikke er ute etter forhold men sex, mens de var ute etter forhold? du skriver altfor lite om hvordan du har oppført deg i etterkant så vi kan jo ikke vite. Anonymkode: 65f0e...0a0 Vi har tekstet litt i etterkant nå, så kan se ut som ting løser seg av seg selv 😊 Anonymkode: 9e053...6b9
Rosatoast Skrevet 14. juli 2018 #67 Skrevet 14. juli 2018 Menn som kvinner er ikke tankelesere. Hopper du til køys med en random fyr etter byen, vel, da hadde ikke jeg ringt deg dagen etter akkurat. Jeg er kvinne forresten. Kanskje være litt mer presis i hva du er ute etter, før du går til køys med noen. Kanskje de da kan møte deg på dine ønsker. Syntes kvinner kan være like vanskelige som menn, om ikke mer vanskelig. Det er tross alt vi som er så jævlig komplekse.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #68 Skrevet 14. juli 2018 12 minutter siden, Rosatoast skrev: Menn som kvinner er ikke tankelesere. Hopper du til køys med en random fyr etter byen, vel, da hadde ikke jeg ringt deg dagen etter akkurat. Jeg er kvinne forresten. Kanskje være litt mer presis i hva du er ute etter, før du går til køys med noen. Kanskje de da kan møte deg på dine ønsker. Syntes kvinner kan være like vanskelige som menn, om ikke mer vanskelig. Det er tross alt vi som er så jævlig komplekse. Jeg har ikke for vane å hoppe til køys med alt og alle, vet ikke helt hva det er som får folk til å tro det i denne tråden. Jeg er i førti-åra, og en random gang har vel også jeg hatt one-night-stand. Jeg er ikke ute etter forhold, kun litt lek og morro. Dette har jeg klart å uttrykke, tror jeg selv ihvertfall 😊 Anonymkode: 9e053...6b9
Rosatoast Skrevet 14. juli 2018 #69 Skrevet 14. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke for vane å hoppe til køys med alt og alle, vet ikke helt hva det er som får folk til å tro det i denne tråden. Jeg er i førti-åra, og en random gang har vel også jeg hatt one-night-stand. Jeg er ikke ute etter forhold, kun litt lek og morro. Dette har jeg klart å uttrykke, tror jeg selv ihvertfall 😊 Anonymkode: 9e053...6b9 Har ikke sagt at du går i køys med alt og alle, eller at du er ute etter et forhold. Men slik du legger det frem her så høres det også ut som at du har hoppa til køys en del ganger, og ikke fått napp i ønskene dine. Bare vær klar på HVA du er ute etter , ergo: lek og morro. Du velger jo selv å pule fyren uavhengig av om han vil leke videre eller ikke, virker det som. Så det er viktig å være konkret i hva du vil og tenker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå