Gå til innhold

Hva er greia med menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, HerrBæsjerumpehull skrev:

Ikke så mye som et lite dick pick en gang? Noe så overfladisk...

Så insanly turn-off med dick-pic😆

Anonymkode: 9e053...6b9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del sitter kjemien i kysset, duften og blikket 😁 Ikke i sex-chat. 

Forstår den, men da har du ikke truffet på en skikkelig mann og sex chatte med;) tro meg på den!!!!

Anonymkode: 0692c...0a9

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som har et utseende fullt av skavanker og bare er normalt god i senga har nesten alltid hørt fra (kjekke) menn etter sex, enten for seriøs dating eller pulevenn. Kanskje du signaliserer noe som gjør at de føler de må trekke seg vekk, som stress, desperasjon (selv om du ikke er desperat), at du bare ønsket denne ene gangen og nå ønsker de vekk osv osv. Eller kanskje du rett og slett har hatt uflaks med de du har møtt. Sier ikke at det er noe galt med deg, du høres jo ut som et seksuelt varp om du er pen og god i senga :)

Anonymkode: 1d445...669

Vil tippe jeg skremmer de bort 😉

AnonymBruker
Skrevet

Forstår den, men da har du ikke truffet på en skikkelig mann og sex chatte med;) tro meg på den!!!!

Tro meg når jeg sier jo, og at det er turn off! Han også bruker masse utropstegn!!! 😂

AnonymBruker
Skrevet

Utifra mine erfaringer så er seksuell kjemi noe som oppstår umiddelbart, nesten litt overraskende ... visst kan man få bedre sex etterhvert, men ett dårlig første ligg, blir som regel kun nettopp det utover også. 

Ikke nødvendigvis.

Det kan selvfølgelig være slik du beskriver, kjemi må jo være tilstede ( for all del ) MEN fantastisk sex utvikles også mellom to mennesker som dyrker hverandre og sex sammen. Man tør å slippe seg mer løs, eksperimentere mer.. da kan jo det bli magisk på en helt annen måte en engangsligg i misjonæren.

Men så er jeg VILL og dyktig i sengen da!!!!!!!!!!!!   ;)  ;; )))))

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tro meg når jeg sier jo, og at det er turn off! Han også bruker masse utropstegn!!! 😂

Ikke rett mann enkelt og greit.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis.

Det kan selvfølgelig være slik du beskriver, kjemi må jo være tilstede ( for all del ) MEN fantastisk sex utvikles også mellom to mennesker som dyrker hverandre og sex sammen. Man tør å slippe seg mer løs, eksperimentere mer.. da kan jo det bli magisk på en helt annen måte en engangsligg i misjonæren.

Men så er jeg VILL og dyktig i sengen da!!!!!!!!!!!!   ;)  ;; )))))

Har ikke problemer med å slippe med løs uansett. Er forsåvidt enig i at det helt sikkert kan utvikles under trygge forhold 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke problemer med å slippe med løs uansett. Er forsåvidt enig i at det helt sikkert kan utvikles under trygge forhold 😊

Absolutt… en verden med magi dersom man tør utforske… utvikles underveis...

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis man skal ha grunnlag for å vurdere om sex er dårlig eller ikke, så trengs det TID. Stadig utvikling..gjøres ikke på et ligg, man kjenner ikke den andre godt nok.

Vi prater om to forskjellige ting. Felles, langvarig, seksuell utvikling er selvfølgelig kjempebra. Men det betyr ikke at det ikke forekommer at noen som avslutter forholdet etter å ha hatt sex en gang gjør det fordi sexen var dårlig, ikke fordi de hadde uhederlige hensikter fra starten. Og man vet faktisk veldig mye om hvordan man passer sammen seksuelt etter første gang sammen. Det at sexen kan utvikles derfra er et annet tema.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Overrasket skrev:

Vi prater om to forskjellige ting. Felles, langvarig, seksuell utvikling er selvfølgelig kjempebra. Men det betyr ikke at det ikke forekommer at noen som avslutter forholdet etter å ha hatt sex en gang gjør det fordi sexen var dårlig, ikke fordi de hadde uhederlige hensikter fra starten. Og man vet faktisk veldig mye om hvordan man passer sammen seksuelt etter første gang sammen. Det at sexen kan utvikles derfra er et annet tema.

Det går på kjemi og følelser, aldri i livet om jeg hadde dumpet en fyr jeg hadde følelser for pga dårlig sex første gangen.. å neida… her skal vi  heller sette oss ned og lære sammen.

Det må gå på kjemi.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som har et utseende fullt av skavanker og bare er normalt god i senga har nesten alltid hørt fra (kjekke) menn etter sex, enten for seriøs dating eller pulevenn. Kanskje du signaliserer noe som gjør at de føler de må trekke seg vekk, som stress, desperasjon (selv om du ikke er desperat), at du bare ønsket denne ene gangen og nå ønsker de vekk osv osv. Eller kanskje du rett og slett har hatt uflaks med de du har møtt. Sier ikke at det er noe galt med deg, du høres jo ut som et seksuelt varp om du er pen og god i senga :)

Anonymkode: 1d445...669

Hvordan fungerer dette?

Anonymkode: 5d59f...538

Gjest Overrasket
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går på kjemi og følelser, aldri i livet om jeg hadde dumpet en fyr jeg hadde følelser for pga dårlig sex første gangen.. å neida… her skal vi  heller sette oss ned og lære sammen.

Det må gå på kjemi.

Kjemi, ja stemmer det. Men kjemi kan ikke læres. Det er der, eller ikke. Har man god seksuell kjemi finnes det ikke grenser. Men mangler den biten bør man ikke kaste bort noe mer tid. Det er en helt lovlig beslutning å ta, uten at man nødvendigvis hadde bestemt seg på forhånd for å utnytte noen for sex. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må gå på kjemi.

Jeg har blitt kjæreste med gutter der kjemi har vært fraværende og første sex var dritdårlig. Fortsatt dårlig etter fire år. Kjemi er fra første kyss... så enkelt er det. Men så har vi jo spørsmålet om de som liker knulling, eller om de som drives mest av lidenskap og ser på det hele som en sanselig opplevelse. 

I utgangspunktet er det duften av hverandre som tiltrekker. Altså ren kjemi og det dyriske. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Kjemi, ja stemmer det. Men kjemi kan ikke læres. Det er der, eller ikke. Har man god seksuell kjemi finnes det ikke grenser. Men mangler den biten bør man ikke kaste bort noe mer tid. Det er en helt lovlig beslutning å ta, uten at man nødvendigvis hadde bestemt seg på forhånd for å utnytte noen for sex. 

Helt enig 😁👌🏻

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Overrasket skrev:

Der er jeg enig, kjemi må være tilstede, absolutt, uten kjemi har jeg ikke noen interesse av å utforske uansett, heller ikke til og fortsette videre.

Jeg kan få god seksuell kjemi av noe så enkelt som et blikk…. ..

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt kjæreste med gutter der kjemi har vært fraværende og første sex var dritdårlig. Fortsatt dårlig etter fire år. Kjemi er fra første kyss... så enkelt er det. Men så har vi jo spørsmålet om de som liker knulling, eller om de som drives mest av lidenskap og ser på det hele som en sanselig opplevelse. 

I utgangspunktet er det duften av hverandre som tiltrekker. Altså ren kjemi og det dyriske. 

De sier det ( om duft ) men jeg får også av blikk og intensitet i samtaler. ( Det er sjelden da )

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Der er jeg enig, kjemi må være tilstede, absolutt, uten kjemi har jeg ikke noen interesse av å utforske uansett, heller ikke til og fortsette videre.

Jeg kan få god seksuell kjemi av noe så enkelt som et blikk…. ..

Stemmer det. Man må ikke ha sex for å fastslå om man har seksuell kjemi. Men dersom man har vært nakne sammen og den kjemiske gnisten fortsatt ikke har fyrt av, da er det god natt fra meg. I både absolutt og metaforisk forstand.

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Overrasket skrev:

Stemmer det. Man må ikke ha sex for å fastslå om man har seksuell kjemi. Men dersom man har vært nakne sammen og den kjemiske gnisten fortsatt ikke har fyrt av, da er det god natt fra meg. I både absolutt og metaforisk forstand.

Enig!

Hva er vitsen med det når man kan dryppe av ett villt blikk!!!!!!!!!!

;) men jeg har vært heldig da…….. er klar bare han ser på meg!        …. ( ikke noe jeg har opplevd ofte for å si det slik )

..Det skal være lidenskap, begjær og kjemi!

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sier det ( om duft ) men jeg får også av blikk og intensitet i samtaler. ( Det er sjelden da )

Samme her av blikk 😍 Men sjelden jeg møter noen som har dette med. Og for to uker siden var jeg så heldig å oppleve helt sinnsyk kjemi 😁💖

AnonymBruker
Skrevet

Enig!

Hva er vitsen med det når man kan dryppe av ett villt blikk!!!!!!!!!!

;) men jeg har vært heldig da…….. er klar bare han ser på meg!        …. ( ikke noe jeg har opplevd ofte for å si det slik )

..Det skal være lidenskap, begjær og kjemi!

Såååååå enig!!! Og såååååå vanvittig vanskelig å finne😩 Sleng på humor også, så blir det optimalt 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...