Gå til innhold

Mariettes dagbok

Mariette

Anbefalte innlegg

Er ny her, men finner meg til rette og lager dagbok likevel :)

Jeg er ei jente på snart 20 som kommer fra Telemark. Brukernavnet mitt er en sammenslåing av for- og mellomnavnet mitt. Litt vanskeligere for folk å finne ut hvem jeg er da. Anonym uten egentlig å være det, hva? :] Jeg bor sammen med moren min og kommer til å bo sammen med henne til jeg fullfører videregående. Etter det flytter jeg sannsynligvis sammen med mitt livs store kjærlighet i Oslo. Gleder meg allerede.

På fritiden sitter jeg mye foran PC-en når ikke jeg er i Oslo. Elsker nye "dingser", det er alltid gøy å få noe nytt å leke med. Ellers; jeg er sykelig opptatt av rettskrivning, jeg ser altfor mye på tv, og jeg ønsker meg barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sløv dag i dag, slik som søndager skal være. Satt oppe lenge sammen med min kjære og spilte Fantasi i går kveld, men kom oss likevel opp i 12-tiden. Fortsatte Fantasi-spilling og litt Tribond-spilling i dag, med litt frokostpause og slike ting. Hans "tur" til å komme hjem til meg denne helgen, og det er så deilig å ha ham her. Sitte inne hele helga og bare sløve og kose oss med god mat og godteri, og ukens episode av LOST (laster ned og ser dem som går i USA).

Men uansett hvor koselige søndager er, så er det alltid noe kjipt som er forbundet med dem. Søndager betyr adskillelse og en uke til vi får se hverandre igjen. 3 og en halv times reisetid åpner ikke akkurat for de store mulighetene når det gjelder å besøke hverandre på impuls. Vi sørger dog for å tilbringe så mye tid sammen som mulig, og han er den eneste jeg stoler fullt og helt på og klarer å være sammen med over lengre perioder.

Er litt sliten for tiden, veldig skolelei. Håper å få en løsning på det snart, begynner å øyne håp for et lys i enden av tunnelen snart (et som ikke er et tog, altså). Alt ordner seg jo, enkelte ting tar bare litt tid. Neste år blir nok tatt delvis eller helt som privatist, om ikke jeg tar feil. Lei av å måtte gjøre ting jeg ikke har lyst til, obligatoriske ting er langt i fra noe jeg trives med. Forresten noe som vet noe om hvordan ordningen er, når det gjelder stipend og lån når man tar fag som privatist på VGS?

Men fneh, ciao. Skrive mer senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 11 i klassen i dag, de fleste tok sikkert fri fordi de skulle pakke til Tysklandstur eller fordi de trodde det var fridag. Oh well, alt gikk som det skulle likevel, og jeg tror jeg gjorde det bra på geografiprøva vi hadde.

Hadde egentlig lovet folk å reise til Oslo til helga, men orker ikke. Ikke har jeg noe særlig med penger heller, og det er The Gathering snart. Dessuten er jeg litt lei av å alltid være der når det skjer noe, jeg har aldri vært noen særlig stor fan av store folkemengder, og spesielt ikke mengder med folk jeg ikke er videre begeistret for eller klarer å føre en samtale med. Men det var visst skuffende, selv om jeg innbiller meg at jeg ikke kommer til å bli savnet der uansett.

I morgen har jeg helt fri fra skolen, og planlegger å tilbringe den i sofaen med The Sims 2. Koble av litt. Onsdag er det film og psykolog som står på agendaen og... herregud-så-kjedelig-jeg-skriver!

Fått helt omelett-dilla. MÅ ha omelett. Jeg som egentlig ikke likte egg så veldig godt.

Vil ha bebi :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagboken! :dagensrose:

Vil ha bebi :

Jeg å.. :roll:

men må nok vente noen år,eller 5..

Kos deg med fri i morgen da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Er ny her, men finner meg til rette og lager dagbok likevel :)

Klart du skal!

:velkommen::blomst:

Og for en fin sammenslåing av for-og etternavn du har!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagboken! :dagensrose:

Jeg å.. :roll:

men må nok vente noen år,eller 5..

Kos deg med fri i morgen da!

:klem:

Tusen takk! :)

Jah, jeg får ikke bebi av kjæresten min før jeg er ferdig med skolen og flytter inn hos ham. Tsk, mannfolk :roll::P

Klart du skal!

:velkommen::blomst:

Og for en fin sammenslåing av for-og etternavn du har!

:-)

Takker masse :D

Så snille dere er :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, leggetid straks. Funderer over ting og tang og gruer meg til å legge meg. Liker ikke å være alene og lukke øynene mot mørket fordi noe(n) kanskje skjuler seg i det. Helt irrasjonelt å være redd for noe sånt, men jeg får ikke sove for tiden. Helt noia for åpne skapdører, fordi mørket er der. Jeg er snart 20, men det hindrer meg ikke i å ha teite fobier. Er også helt besatt av denne babygreia, lurer på hvordan det er å være gravid, for det virker tross alt ganske fantastisk. Bare kjenne noe vokse inni seg og få den varme gløden som bare gravide kvinner har. Jeg trenger noen som kan dytte litt realitet inn i hodet mitt, for jeg kan ikke gå rundt og tenke på dette hele tiden! Jeg hadde sikkert ikke blitt noen god mor engang, med alt det rare som foregår oppe i hodet mitt. Æss, vente noen år. Men venting er dritkjedelig, man kan jo bli gal av mindre... :roll:

God natt, alle! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OioiOI. Jeg kjeder meg masse og lurer på hva jeg skal ta meg til. Jeg har jo Corel Painter, men ikke noe ordentlig tegneredskap; jeg har tv, men ikke noe bra program å se på; jeg har spill, men har ikke noe som helst lyst til å spille... Luksusproblemer, ikke sant?

I natt sendte jeg unnskyld-sms til venninna mi for at jeg trekker meg ut av alt som heter sosiale ting for tiden. Orker bare ikke... jeg er redd depresjonene er på retur, men jeg har ikke noe lyst til å tenke på det - virkelig IKKE lyst. Symptomene er her jo (nedstemthet, tretthet, manglende intiativ, manglende appetitt, dårlig selvtillit, konsentrasjonsvansker osv), men jeg er redd jeg finner på unnskyldninger for å slippe å gjøre ting. Æsj, det er ikke meningen at dette skal bli noen form for sutrebok. *dytte vekk tanker*

Fikk laptopen min tilbake til reparasjon i dag, en uke siden jeg sendte den. Rask og bra service hos PSData, altså. Ny skjerm og strømforsyning, samt nye drivere til alt mulig rart :) Nå gjenstår det bare å få den stasjonære PC-en i hus, og jeg håper den kommer i morgen. Deal sa jo uke 10, så de har å holde ord. Savner å ha ordentlig PC.

Jeg savner kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer med dagboken! :D

Du er ikke alene om den "baby-dilla" :P Har kjempe lyst på baby,jeg og.. Men så var det utdannelse,økonomi,hus og bil og sånn først da.. (og en kjæreste som vil være pappa,ikke minst..) :sjenert:

Håper du har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...