Gå til innhold

Bieber er forlovet


Xstrella

Anbefalte innlegg

Og ikke med Selena. Trodde virkelig de skulle ende opp sammen etter 8 år on and off. Så ble det Hailie Baldwin. Håper de klarer det. 21 og 24 år er veldig ungt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BordetErSnudd

De har datet til og fra i halvannet år. Har ingen tro på at det blir noe bryllup av det der gitt. De er nyforelsket og har stort sett vært sammen på luksusresorter, de kan ingenting om hverdagen. Om de gjør et stunt og gifter seg så blir det garantert skilsmisse i løpet av noen få år. Justin er vel kjent for å ha et høyt forbruk av damer, noe som ikke er rart med tanke på at han er en ung og kjekk mann med masse penger og høy kjendisstatus. Kjendiser i Hollywood er altfor ego og reiser altfor mye ifbm jobb til å holde ut i lange forhold.

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤔 jeg var 20, ble 21 år det året vi her giftet oss. Ungt er det ja, men blir nå vel ikke noe annerledes for dem enn de fleste andre hollywood-forhold.. 😊 

Vi går på syvende året nå og har det faktisk helt fint til tross for ung alder for meg når vi gifta oss så er vel ikke noe argument at de er unge?..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
11 minutter siden, Nuka skrev:

🤔 jeg var 20, ble 21 år det året vi her giftet oss. Ungt er det ja, men blir nå vel ikke noe annerledes for dem enn de fleste andre hollywood-forhold.. 😊 

Vi går på syvende året nå og har det faktisk helt fint til tross for ung alder for meg når vi gifta oss så er vel ikke noe argument at de er unge?..

De aller fleste utvikler seg voldsomt mye mellom 18-25 år, spesielt i fbm flytting og studier. Det er enormt mange flere som bryter forholdene de inngår som 20-åring enn de forholdene man inngår som 30- og 40-åring f eks. Man tar som regel mye lettere på et forhold når man er 20 enn når man er 35. Men jeg kjenner selv et lykkelig par som ble kjærester når de var 14 og 17 år og som nå har vært gift i 5 år 🤗 Så det er klart at det er mulig, bare litt mer uvanlig. Men ser du ikke forskjell på Hollywood-forhold og ditt eget? Både Hailie og Justin har sikkert 250 reisedøgn i året i fbm karrierene sine og tusenvis av fans som vil ligge med dem 😅 

Edit: så nå at du skrev at det ikke er forskjell på dem og andre hollywood-forhold og det er jeg helt enig i. Misforsto og trodde du mente i fht ditt eget 😂 De aller færreste kjendisforhold varer i mer enn 5 år.

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BordetErSnudd
1 minutt siden, T-Rex skrev:

De ligner litt på hverandre, gjør de ikke?

Selena og Justin var hvert fall innmari like utseendemessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kler Selena bedre synes jeg. Håper de får det til da og ikke ender i stor kjærlighethetssorg for hennes del. Ikke lett når så mange jenter vil ha en bit av han. 21 åringer i dag er mye yngre enn for 20-30 år siden. Yngre/umoden/bor lengre hjemme osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...