Gå til innhold

Dere som stoetter Barnas Trygghet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mitt inntrykk av barnas trygghet er at de er cowboyer som får et kick av å ta disse mennene. At det er primært det det handler om. Og jeg tror ikke at pedofile blir avskrekket fra å oppsøke barn, men finner nye metoder for å finne dem. Jeg tror barnas trygghet skader mer enn hva de gjør godt, og at det først og fremst dreier seg om disse guttas behov for action og bekreftelse. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var vanskelig å lese hovedinnlegget pga den konstante bruken av ae, aa, oe

Anonymkode: e4dc9...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Disse folka har ikke kunnskaper eller finesse nok til å stoppe noe som helst.

Anonymkode: aa305...fea

Skrevet
På 13.7.2018 den 5.08, AnonymBruker skrev:

Det går an å ta avstand både fra overgripere og mennesker som utgir seg for å være overgripere. Jeg mener begge deler er uheldig oppførsel som bare vitner om store personlige problemer. Det er heller ikke sånn at alle pedofile er overgripere. 

Anonymkode: caa08...3b0

Se der, ja. Innlegget staar fortsatt. Så får vi haape nazi-sensuren ikke kommer rekende og total-sensurerer alt som lukter av tabuer. 

Skrevet

Men apropos. Dag Soeraas sier det veldig bra her:

Jeg vil strekke det lenger aa si at til og med doemte voldtektsforbrytere og overgripere boer ikke henges ut, nettopp fordi at det er flere hensyn aa ta av. Som gjerningsmannens familie. 

Og jeg vil helst slippe aa bli banket opp for å se ut som en kvinnelig versjon av Charles Manson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...