Gå til innhold

foretrekker dere bare skandinavisk utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen hudfarge-preferanser når det gjelder hvilke menn jeg faller for, det er tross alt ikke utseendet som er det viktigste ved en mann.   Utover det så synes jeg brun hud er penest (synes jo jeg selv også blir mye penere om sommeren når jeg har fått litt farge).  :) 

Anonymkode: 16ac0...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker kun menn med lys hud, små neser/smale neser. De trenger ikke være skandinaviske, men enten amerikanske, britiske, svenske eller norske. De må snakke engelsk/svensk/norsk som første språk. Og jeg liker ikke svart kroppshår. 

Anonymkode: 0447a...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker kun menn med lys hud, små neser/smale neser. De trenger ikke være skandinaviske, men enten amerikanske, britiske, svenske eller norske. De må snakke engelsk/svensk/norsk som første språk. Og jeg liker ikke svart kroppshår. 

Anonymkode: 0447a...db2

Det var veldig spesifikt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. juli 2018 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg synes at norske gutter er veldig attraktiv og kjekk, og lurte på om dere bare fortrekker jenter med skandinavisk utseende? Jeg har mørkt hår, og brune øyne, men har lys hudfarge. Er det sånn at norske menn helst liker jenter med blondt hår og blå øyne, eller er Penelope Cruz/Salma Hayek type jenter også attraktivt? :)

Anonymkode: 7051b...6af

Utseende trekk er ikke såå viktig (dog jeg foretrekker lyse komplekser) - men kultur, religion og livssyn er mye viktigere.

Anonymkode: 6320c...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd her i hele livet, må jeg ærlig innrøne at hvit/skandenavisk utseende er noe av det kjedeligste. Så plain og average. Jeg pleide å være attraktert til hvite når jeg var litt yngre, men jo eldre jeg blir jo mer eksotisk utsende krever jeg! 

Liker kvinner som har hud rikelg med melanin, store hofter med smale midjer og stort svart hår med vakkre krøller. Jeg vil dra på en tropisk reise hver gang jeg ser henne 😍

Anonymkode: 05d69...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bodd her i hele livet, må jeg ærlig innrøne at hvit/skandenavisk utseende er noe av det kjedeligste. Så plain og average. Jeg pleide å være attraktert til hvite når jeg var litt yngre, men jo eldre jeg blir jo mer eksotisk utsende krever jeg! 

Liker kvinner som har hud rikelg med melanin, store hofter med smale midjer og stort svart hår med vakkre krøller. Jeg vil dra på en tropisk reise hver gang jeg ser henne 😍

Anonymkode: 05d69...95b

Verden sett i øvrighet er vel nordisk utseende usedvanlig lite "plain" og "average", faktisk ganske unikt :) Det du beskriver er derimot ganske vanlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 9.09, hocane skrev:

Det var veldig spesifikt

Ja, enkelt og greit. 

Anonymkode: 0447a...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker latinas jeg. Elsker brunt hår, eller mellomblond og mørke øyne. Fin kombo. 

Nå er det jo flertall av mørkhårende, men selv om det er sjeldent med blå øyner og blondt hår så er det ikke hva jeg synes er finest. Dog er det veldig sjeldent å se ei pen blondine med blå øyne. Stort sett ser de bare helt vanlig ut for meg.

Anonymkode: 9b337...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 2.52, AnonymBruker skrev:

LATINAS ❤❤❤ love girls from south america ahhh

Anonymkode: ba4c8...65a

Finnes ikke mange latinere i norge, men tro jeg jeg vet om ei deilig latinoblanding.

Anonymkode: 9b337...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvordan personen e r som teller for meg...

Anonymkode: 99210...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 12.02, Xcase33 skrev:

Det er så stort kvinneunderskudd i Norge (16 av 18 fylker) at vi liker hvem som helst egentlig. Vi er ikke akkurat kresne ..

De fleste mørke jenter fra Asia foretrekker hvite menn fordi lys hud blir ansett som penest og mest attraktivt. Så du vil ikke få problemer med å få tak i pene jenter fra Asia, siden de gjerne vil ha barn med hvite menn !  

Anonymkode: ef8bc...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom samfunnet blir mer og mer flerkulturelt så tror jeg det blir alle mulige slags kombinasjoner etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/11/2018 at 11:56 PM, AnonymBruker said:

foretrekker dere bare skandinavisk utseende?

Overhodet ikke. Jeg foretrekker "eksotiske" damer, men skandinaviske kvinner er naturligvis også flotte. Bare så synd at kvinner, uansett etnisitet, foretrekker andre menn fremfor meg.

Anonymkode: 0d03b...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes skandinaviske menn er kjekke, men jeg synes også at menn fra resten av verden kan være ganske kjekke også. Foretrekker nok mest menn av vestlig utseende, men kan også synes at mulatter, afroamerikanere og latinoer er kjekke.

Anonymkode: 60ec1...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Skandinavisk" er bare blondt hår og blå øyne? Brunt hår er også skandinavisk..

Anonymkode: 7f8bf...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har asiatisk utseende, og det tiltrekker menn som syns jeg er "ekstra pen" pga det, men så er jeg helnorsk langt inn i sjelen da :) For min del har i alle fall mitt sør-østasiatiske utseende vært en fordel :)

Har vel alltid hatt en forkjærlighet for de blonde med blå øyne, men akkurat den fasen er nok på vei ut.

Så mange pene mennesker, hvis man bare åpner øynene og sinn :)

Endret av Helado
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Helado skrev:

Jeg har asiatisk utseende, og det tiltrekker menn som syns jeg er "ekstra pen" pga det, men så er jeg helnorsk langt inn i sjelen da :) For min del har i alle fall mitt sør-østasiatiske utseende vært en fordel :)

Har vel alltid hatt en forkjærlighet for de blonde med blå øyne, men akkurat den fasen er nok på vei ut.

Så mange pene mennesker, hvis man bare åpner øynene og sinn :)

Mange pene mennesker ja. Kan ikke velge hvem som er penest da alle er pene på sin interessante måte  :) Skulle alle vært like så hadde det vært kjedelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker asiatiske kvinner, og har vel gjort det siden jeg var tenåring, egentlig, men vi har selvfølgelig mye flotte damer i Norge også. Latin-Amerikanske kvinner kan også være veldig flotte, men nå begynner det å bli helt hinsides med fedme/overvekt også sør for USA, så jeg må være ærlig og si at jeg ikke er så hypp som jeg engang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...