AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Del Skrevet 11. juli 2018 Jeg skal parkere på St.hanshaugen i morgen med elbil, men greier ikke ut i fra Oslo kommunes nettsider å forstå tidsbegrensningene for parkeringsplassene! Når jeg trykker inn på en aktuell sone står det: «takstgruppe 2300 (beboertakst)» og rett under «takstgruppe2 2200». 2300 betyr at man kan parkere i ubegrenset tid, mens 2200 betyr at man maks kan stå i to timer. Hvilke av takstgruppene forholder jeg meg til? Er det 2200, med tanke på at det står «beboertakst» etter 2300, og de sannsynligvis kan stå så lenge de vil? Anonymkode: c229e...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 12. juli 2018 #2 Del Skrevet 12. juli 2018 De som har beboerkort kan stå så lenge de vil, andre maks to timer, tolker jeg det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #3 Del Skrevet 12. juli 2018 Du vet om du kan bruke beboertakst. Og siden du ikke vet så kan du ikke det. Anonymkode: 815d4...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Del Skrevet 12. juli 2018 Jeg prøvde å finne ut hva takstsonen betydde. Hvor lenge jeg kunne stå der. Jeg sjekke i dag, og det var ingen tidsbegrensning. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet om du kan bruke beboertakst. Og siden du ikke vet så kan du ikke det. Anonymkode: 815d4...e1d Anonymkode: c229e...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Del Skrevet 13. juli 2018 Elbil er gratis uansett, men det kan være begrensinger på hvor lenge du kan campe per plass. https://www.aftenposten.no/osloby/i/qKozL/Har-du-betalt-3000-kroner-for-beboerparkering-Na-kan-pendlere-med-elbil-ta-den-gratis Anonymkode: 8fd8f...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå