Xcase33 Skrevet 13. juli 2018 #21 Skrevet 13. juli 2018 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hahahahaha, dagens! 🤣 Tusen takk for den! Hvorfor skulle det være rimelig? Selv om det i Norge finnes en del flere menn enn kvinner, så er ikke antall i seg selv en kvalitetsfaktor. Se på noen av forskjellene mellom kjønn: Gjennomsnittlig alkoholforbruk er dobbelt så høyt blant menn som blant kvinner. Menn drikker oftere enn kvinner, og er oftere beruset enn kvinner. Det påstås gjerne at med høy innvandring av menn, får norske kvinner mange menn å velge i; men se på aIkoholforbruket i landet med den største andelen av innvandrere til Norge, nemlig Polen. https://www.fhi.no/nettpub/hin/levevaner/alkohol-og-andre-rusmiddel--folkehe/#alkoholbruk-i-ulike-grupper-i-befolkningen 95 prosent av innsatte i norske fengsler er menn; en andel som har holdt seg stabilt høy gjennom mange år. Volds-og vinningskriminalitet den vanligste formen for kriminalitet, spesielt blant menn under 30 år. 68 % er norske statsborgere, 19 % andre europeiske land. https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/statistikker/fengsling/aar/2016-03-16 Leter man litt rundt på siden i linken over, finner man også dokumentasjon på overrepresentasjon av menn som seksualforbrytere. Jeg våger å påstå at alle vet at de aller fleste seksualforbrytere er menn, og de aller fleste ofre for seksualforbrytelser er kvinner. Statistikken over viser bare de som er fengslet for slike lovbrudd, og mørketallene er som kjent langt større. Dette er noen av forskjellene mellom menn og kvinner i Norge, som skaper forskjellige muligheter til å finne en egnet partner. Det kan se ut til at skikkelige og oppegående menn har de beste mulighetene der, så lenge de ikke lar seg blende av det faktum at menn er i overtall i befolkningen. En grei og god mann som tar vare på seg selv, og som behandler kvinner som likeverdige mennesker(istedet for en slags annenrangs skapning), og som får til å kommunisere dette ut til omverdenen framfor å gjemme seg bort, skal ha gode muligheter til å finne en kvinne av samme kaliber. Anonymkode: 201f2...579 Alt det der har ingenting med hvor oppegående en mann er ...det er like mange oppgående menn og kvinner. Alle har sine uvaner...det har intet med det vi snakker om her. Ettersom det er flere mannfolk i 16 av 18 fylker i Norge (med god margin) så har kvinner mange flere typer menn å velge mellom...pga det er flere menn i antall. Det er ikke så mye verre enn det. At kvinner bare begrenser seg til den "player" typen mannfolk som har som hobby å ligge med mest mulig kvinnfolk er deres eget valg. De har nå ihvertfall et utvalg hvor de kan velge andre typer menn sånn rent teoretisk ihvertfall. Den luksusen har ikke mannfolk ..da man må egentlig ta det man kan få nærmest. Så man må søkere lavere enn høyere opp. Menn kan ikke være kresne ...det er ikke nok kvinnfolk til å være kresen enkelt og greit hva slags alternativer tror du menn har i Nord? der er det pølsefest og drikking hver helg ..og alle mannfolkene deler på de få kvinnfolkene som finnes. Endret 13. juli 2018 av Xcase33
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #22 Skrevet 13. juli 2018 P.S. Og sp er det klassisk for menn med dine meninger å prøve å ødelegge for menn som faktisk har muligheten til å ha det godt sammen med en kvinne. Misunnelse, kalles det. Jeg kunne ønsket deg god bedring, men er redd det er for sent for din del. Lykke til, TS _ krysser fingrene for deg! Anonymkode: 201f2...579 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #23 Skrevet 13. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis verden hadde hatt en bedre flyktnings og innvandringspolitikk hadde det kommet flere kvinner hit også, men kvinner som gjerne er gravide eller må fø resten av familien eller ta vare på sine gamle foreldre kan ikke bare stikke ut på en flåte på havet i 14 dager og risikere å dø og drukne for å komme seg til et annet land. Vet du hva innvandrerne faktisk må igjennom for å komme hit? Når det kommer til latvia er det 46% menn og 54% kvinner ifølge 2018 statestikken. http://countrymeters.info/en/Latvia Så det du sier er feil. Til sammenligning er det 50.1% menn og 49.9% kvinner i norge pr dags dato http://countrymeters.info/en/Norway Latvia er også det fattigste landet i europa så damene legger seg etter rike menn og bryr seg lite om personlig match eller kjærlighet, men om man vil kjøpe seg en dame som er sammen med deg for å komme seg ut av fattigdom og ikke fordi hun elsker deg så kjør på... Stakkars. Kvinnene fra latvia er også den gruppen som det er flest prostituerte av i europa, igjen pga desperasjon av fattigdommen og de er mest utsatt for trafficking i verden. Så menn som kjøper latvisk eskorte eller stripper skal ikke ha ren samvittighet som bidrar til trafficking og utnytting av fattige. Patetisk "tips" du kommer med. Anonymkode: 29122...135 Whhut, hva var det jeg sa som var feil? Det er altså 8% flere kvinner enn menn i Latvia, noe som er en betydelig forskjell. Statistikken over Norge viser at selv uten de siste årene med flyktninger (jeppda, de er faktisk ikke medregnet ettersom de ikke har statsborgerskap) er det flere menn her enn kvinner. Og hvem snakker om å kjøpe prostituerte utenom deg, herregud. Latviske damer er helt topp, men som vanlig blir norske menn forklart at alle andre damer enn norske er prostituerte og fattige, og blir utnyttet av nordmenn. Tull og tøys. Jeg anbefaler alle single norske menn å ta seg en tur til Latvia. Blant de peneste kvinnene i verden. Her er norske menn ekstremt populære og kan velge og vrake slik norske kvinner kan i Norge. https://qcostarica.com/latvias-man-shortage-leaves-women-lost-for-love/ Anonymkode: ed085...193 1
hocane Skrevet 13. juli 2018 #24 Skrevet 13. juli 2018 (endret) Ta å studer. 60% kvinner der pluss du får utdanning. Er pluss pluss Endret 13. juli 2018 av hocane 2
Gent82 Skrevet 13. juli 2018 #25 Skrevet 13. juli 2018 Bli en badboy =frekk og gi f holdning (gi inntrykk av at du er på kant med loven) Drikk hver helg og ikke vær gentleman - Så har du flere damer etter deg på no time Husk at kvinner er fra Venus, gjør det motsatte av hva du tror de vil. Takk meg senere
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #26 Skrevet 13. juli 2018 19 minutter siden, Gent82 skrev: Bli en badboy =frekk og gi f holdning (gi inntrykk av at du er på kant med loven) Drikk hver helg og ikke vær gentleman - Så har du flere damer etter deg på no time Husk at kvinner er fra Venus, gjør det motsatte av hva du tror de vil. Takk meg senere Jeg har vel ikke annet valg enn å ty til nettopp det. Her har jeg ikke annet slag enn at jeg trenger å vinne henne, og dermed må jeg luke vekk mange mennesker i mitt liv som ikke er direkte forbilder eller støttende, men istedenfor fraværende. Det er mennesker i livet jeg trenger, og dermed trenger jeg å bane vei for at jeg kommer i kontakt med ei kvinne som jeg kan elske. Takk. TS Anonymkode: 0128a...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #27 Skrevet 13. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vel ikke annet valg enn å ty til nettopp det. Her har jeg ikke annet slag enn at jeg trenger å vinne henne, og dermed må jeg luke vekk mange mennesker i mitt liv som ikke er direkte forbilder eller støttende, men istedenfor fraværende. Det er mennesker i livet jeg trenger, og dermed trenger jeg å bane vei for at jeg kommer i kontakt med ei kvinne som jeg kan elske. Takk. TS Anonymkode: 0128a...3ac Neida dropp badboy holdninger. Alle kvinner skal behandles med respekt også selv om du ikke liker meningene deres. Men dra til Latvia. Det er så mange fantastiske damer der De er vakre og selvstendige og har ganske lik kultur som oss. Husk at mange av dem er etterkommere av vikinger. Det mangler så mange menn i Latvia. Anonymkode: ed085...193
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #28 Skrevet 13. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida dropp badboy holdninger. Alle kvinner skal behandles med respekt også selv om du ikke liker meningene deres. Men dra til Latvia. Det er så mange fantastiske damer der De er vakre og selvstendige og har ganske lik kultur som oss. Husk at mange av dem er etterkommere av vikinger. Det mangler så mange menn i Latvia. Anonymkode: ed085...193 Latvia, ja, jeg har ikke tenkt tanken, men det er vel noe i det at det er dit man bør reise for å få seg kjæreste. Er det noe jeg ønsker så er det selvstendig kvinne. Anonymkode: 0128a...3ac
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #31 Skrevet 14. juli 2018 kjæreste vil være stort å få... TS Anonymkode: 0128a...3ac
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #32 Skrevet 15. juli 2018 finnes det kandidater på bygda? Anonymkode: 0128a...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå