Gå til innhold

Ser etter kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser etter kjæreste, ei kvinne som er god å være sammens med og prate med. Men har ikke støtet på henne, og stusser på det. 

Kan noen fortelle noen erfaringer med deres bidrag for hvordan finne henne. 

Jeg har virkelig leitet lenge nå!

ps. det er ikke sex som er det viktigste, men dialogen og kjemi som jeg vil prioritere med henne for å bli kjent med henne. 

Jeg ser etter ei som vil leve i et langt forhold.

 

 

Anonymkode: 0128a...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det her et trolleinnlegg?? For jeg har aldri hørt om menn som vil ha forhold.. 

Anonymkode: 1141f...d99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ser etter kjæreste, ei kvinne som er god å være sammens med og prate med. Men har ikke støtet på henne, og stusser på det. 

Kan noen fortelle noen erfaringer med deres bidrag for hvordan finne henne. 

Jeg har virkelig leitet lenge nå!

ps. det er ikke sex som er det viktigste, men dialogen og kjemi som jeg vil prioritere med henne for å bli kjent med henne. 

Jeg ser etter ei som vil leve i et langt forhold.

 

 

Anonymkode: 0128a...3ac

Det er et kvinneunderskudd i 16 av 18 fylker i Norge i din aldergruppe (20-59år) så mange om "beinet" sånn sett ...muligens flytte ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er et kvinneunderskudd i 16 av 18 fylker i Norge i din aldergruppe (20-59år) så mange om "beinet" sånn sett ...muligens flytte ? 

Da ¨gjelder det å flytte til en by i et annet land. 

 

TS

Anonymkode: 0128a...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da ¨gjelder det å flytte til en by i et annet land. 

 

TS

Anonymkode: 0128a...3ac

Hvor gammel/ung er du? Og hvor bor du? Asl som de sa for 15 år siden 😂😂

Anonymkode: 32411...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel/ung er du? Og hvor bor du? Asl som de sa for 15 år siden 😂😂

Anonymkode: 32411...301

hvem er du?

Anonymkode: 0128a...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da ¨gjelder det å flytte til en by i et annet land. 

 

TS

Anonymkode: 0128a...3ac

I de mindre kommunene så er det noe sånt som 200 single menn pr 100 single kvinner ...og mer enn det. Kommer an på hvor du bor men uansett så ja. Pølsefest hele Norge egentlig....ja bedre i byene men enda et kvinneunderskudd.

Det er da man mister litt sympati med kvinnfolk som klager på menn når de har et overflod av mannfolk å velge iblant. 
Må jo være de mest kresne i hele verden som får seg til å klage i et sånt marked? 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Xcase33 skrev:

I de mindre kommunene så er det noe sånt som 200 single menn pr 100 single kvinner ...og mer enn det. Kommer an på hvor du bor men uansett så ja. Pølsefest hele Norge egentlig....ja bedre i byene men enda et kvinneunderskudd.

Det er da man mister litt sympati med kvinnfolk som klager på menn når de har et overflod av mannfolk å velge iblant. 
Må jo være de mest kresne i hele verden som får seg til å klage i et sånt marked? 😛

 

Jo men det er forskjell på å ha overflod av Ferrero Rocher vs 2 år gammel sjokolade fra Nille😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SunnivaOslo said:

Jo men det er forskjell på å ha overflod av Ferrero Rocher vs 2 år gammel sjokolade fra Nille😉

Er det rimelig å anta at det er like mange menn som kvinner av lik kvalitet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Xcase33 skrev:

Er det rimelig å anta at det er like mange menn som kvinner av lik kvalitet ? 

Ikke ifølge din egen logikk nei. Var det ikke snakk om overskudd og pølsefest?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Ser etter kjæreste, ei kvinne som er god å være sammens med og prate med. Men har ikke støtet på henne, og stusser på det. 

Kan noen fortelle noen erfaringer med deres bidrag for hvordan finne henne. 

Jeg har virkelig leitet lenge nå!

ps. det er ikke sex som er det viktigste, men dialogen og kjemi som jeg vil prioritere med henne for å bli kjent med henne. 

Jeg ser etter ei som vil leve i et langt forhold.

 

 

Anonymkode: 0128a...3ac

Norge har et overskudd av menn, og stadig øker overskuddet ettersom innvandrere strømmer til (80% unge menn). Konkurransen er hard her. Latvia f.eks har motsatt problem, langt fler kvinner enn menn. Der er det kvinner som må gjøre seg attraktive for å konkurrere, noe som gir utslag i svært attraktive damer, ofte med høy utdannelse og klasse. Om jeg var deg hadde jeg tatt turen over, kanskje finner du noen du klikker med? Lykke til :)

Anonymkode: ed085...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Jo men det er forskjell på å ha overflod av Ferrero Rocher vs 2 år gammel sjokolade fra Nille😉

Kan vi være venner?😂😂😂

Anonymkode: 1c04b...1bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norge har et overskudd av menn, og stadig øker overskuddet ettersom innvandrere strømmer til (80% unge menn). Konkurransen er hard her. Latvia f.eks har motsatt problem, langt fler kvinner enn menn. Der er det kvinner som må gjøre seg attraktive for å konkurrere, noe som gir utslag i svært attraktive damer, ofte med høy utdannelse og klasse. Om jeg var deg hadde jeg tatt turen over, kanskje finner du noen du klikker med? Lykke til :)

Anonymkode: ed085...193

Hvis verden hadde hatt en bedre flyktnings og innvandringspolitikk hadde det kommet flere kvinner hit også, men kvinner som gjerne er gravide eller må fø resten av familien eller ta vare på sine gamle foreldre kan ikke bare stikke ut på en flåte på havet i 14 dager og risikere å dø og drukne for å komme seg til et annet land. Vet du hva innvandrerne faktisk må igjennom for å komme hit? 

Når det kommer til latvia er det 46% menn og 54% kvinner ifølge 2018 statestikken. http://countrymeters.info/en/Latvia

Så det du sier er feil. Til sammenligning er det 50.1% menn og 49.9% kvinner i norge pr dags dato http://countrymeters.info/en/Norway

Latvia er også det fattigste landet i europa så damene legger seg etter rike menn og bryr seg lite om personlig match eller kjærlighet, men om man vil kjøpe seg en dame som er sammen med deg for å komme seg ut av fattigdom og ikke fordi hun elsker deg så kjør på... Stakkars. Kvinnene fra latvia er også den gruppen som det er flest prostituerte av i europa, igjen pga desperasjon av fattigdommen og de er mest utsatt for trafficking i verden. Så menn som kjøper latvisk eskorte eller stripper skal ikke ha ren samvittighet som bidrar til trafficking og utnytting av fattige. Patetisk "tips" du kommer med. 

Anonymkode: 29122...135

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva med Ukraina? Romania? Sverige? polen? Russland? 

Noen steder bør da det finnes tilgjengelige kvinner som ønsker seg mann

 

TS

 

Anonymkode: 0128a...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva med Ukraina? Romania? Sverige? polen? Russland? 

Noen steder bør da det finnes tilgjengelige kvinner som ønsker seg mann

 

TS

 

Anonymkode: 0128a...3ac

Herregud hva er det du spør etter nå da, selvfølgelig finnes det tilgjengelige kvinner i de landene du har listet opp, og alle andre land også. Hva har du å tilby ei dame da? 

Anonymkode: 1c04b...1bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, SunnivaOslo said:

Ikke ifølge din egen logikk nei. Var det ikke snakk om overskudd og pølsefest?

Vel logisk så mener jeg da at hvis du tar 100 menn og 100 kvinner så finner du like mange oppegående og ikke alt ettersom av hver kjønn. Ettersom det er mange flere mannfolk enn kvinner så betyr det at det finnes langt flere oppegående menn enn det finnes kvinner, rett og slett pga overskuddet av menn.

Og det klages over at det ikke finnes skikkelige menn? det faller derfor på sin egen umulighet ;)
Forøvrig så skal du klare å forstå det på den måten jeg formulerte meg på i utgangspunktet....med en liten henvisning til hvilken gruppe du nok har en referanse til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi være venner?😂😂😂

Anonymkode: 1c04b...1bc

🤗🙋‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

Vel logisk så mener jeg da at hvis du tar 100 menn og 100 kvinner så finner du like mange oppegående og ikke alt ettersom av hver kjønn. Ettersom det er mange flere mannfolk enn kvinner så betyr det at det finnes langt flere oppegående menn enn det finnes kvinner, rett og slett pga overskuddet av menn.

Og det klages over at det ikke finnes skikkelige menn? det faller derfor på sin egen umulighet ;)
Forøvrig så skal du klare å forstå det på den måten jeg formulerte meg på i utgangspunktet....med en liten henvisning til hvilken gruppe du nok har en referanse til. 

Visste du at menn er smartere enn kvinner? Visste du at menn også er dummere enn kvinner?

Det finnes ingen kvinne som er smartere enn verdens smarteste mann og det finnes ingen kvinner som er dummere enn verdens dummeste mann.

IQ til kvinner er ganske samlet på midten,IQ til menn derimot er som ta sand i hånda og kaste det i lufta..noe lander på bakken og noe lander i et tre, det er derfor ikke gitt at det finnes så veldig mange flere oppegående menn enn kvinner. 😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, SunnivaOslo said:

Visste du at menn er smartere enn kvinner? Visste du at menn også er dummere enn kvinner?

Det finnes ingen kvinne som er smartere enn verdens smarteste mann og det finnes ingen kvinner som er dummere enn verdens dummeste mann.

IQ til kvinner er ganske samlet på midten,IQ til menn derimot er som ta sand i hånda og kaste det i lufta..noe lander på bakken og noe lander i et tre, det er derfor ikke gitt at det finnes så veldig mange flere oppegående menn enn kvinner. 😘

Men du forstår ikke hva jeg sier heller :)  jeg har aldri sagt at det finnes flere oppgående menn enn kvinner. 
Reflekterer du over hva jeg egentlig sier i mine forrige 2 innlegg? 

Hvis du antar at snitt IQèn er lik på 100 menn og kvinner samlet sett. Da setter du opp 100 på hver side av likhetstegnet. 
Så har vi snakket om et mannfolk overskudd på i snitt 115 pr 100 kvinner.  

Da har du altså 115 mannfolk på venstre side og 100 kvinner på høyre side. Finner du ikke flere oppegående menn da på venstre side enn du gjør kvinner på høyre side? 

Endret av Xcase33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, SunnivaOslo said:

Jo men det er forskjell på å ha overflod av Ferrero Rocher vs 2 år gammel sjokolade fra Nille😉

Hahahahaha, dagens! 🤣 Tusen takk for den!

7 hours ago, Xcase33 said:

Er det rimelig å anta at det er like mange menn som kvinner av lik kvalitet ? 

Hvorfor skulle det være rimelig? Selv om det i Norge finnes en del flere menn enn kvinner, så er ikke antall i seg selv en kvalitetsfaktor.

Se på noen av forskjellene mellom kjønn:

Gjennomsnittlig alkoholforbruk er dobbelt så høyt blant menn som blant kvinner. Menn drikker oftere enn kvinner, og er oftere beruset enn kvinner. Det påstås gjerne at med høy innvandring av menn, får norske kvinner mange menn å velge i; men se på aIkoholforbruket i landet med den største andelen av innvandrere til Norge, nemlig Polen.

https://www.fhi.no/nettpub/hin/levevaner/alkohol-og-andre-rusmiddel--folkehe/#alkoholbruk-i-ulike-grupper-i-befolkningen

95 prosent av innsatte i norske fengsler er menn; en andel som har holdt seg stabilt høy gjennom mange år. Volds-og vinningskriminalitet den vanligste formen for kriminalitet, spesielt blant menn under 30 år. 68 % er norske statsborgere, 19 % andre europeiske land.

https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/statistikker/fengsling/aar/2016-03-16

Leter man litt rundt på siden i linken over, finner man også dokumentasjon på overrepresentasjon av menn som seksualforbrytere. Jeg våger å påstå at alle vet at de aller fleste seksualforbrytere er menn, og de aller fleste ofre for seksualforbrytelser er kvinner. Statistikken over viser bare de som er fengslet for slike lovbrudd, og mørketallene er som kjent langt større.

Dette er noen av forskjellene mellom menn og kvinner i Norge, som skaper forskjellige muligheter til å finne en egnet partner. Det kan se ut til at skikkelige og oppegående menn har de beste mulighetene der, så lenge de ikke lar seg blende av det faktum at menn er i overtall i befolkningen.

En grei og god mann som tar vare på seg selv, og som behandler kvinner som likeverdige mennesker(istedet for en slags annenrangs skapning), og som får til å kommunisere dette ut til omverdenen framfor å gjemme seg bort, skal ha gode muligheter til å finne en kvinne av samme kaliber.

Anonymkode: 201f2...579

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...