Gå til innhold

Hun har staff..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den bør skytes...

Anonymkode: 2a1eb...dd4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den bør skytes...

Du er sjuk 

Anonymkode: abf1c...1b6

Skrevet

Det handler ikke om at det er en staff, sjelden handler det om rase i det hele tatt.

Det er eier som er problemet som ikke oppdrar hunden sin. Kjenner mange staff eiere og de er nydelige hunder..... Men som med alle hunder så må de oppdras.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun bør gå på kurs og lære seg om hundehold. Jeg har to hunder på samme alder, slik atferd du beskriver er ikke akseptabel.

Anonymkode: 18006...56e

• Liker 2
Skrevet

Når en hunde eier begynner og sammenligne hunden sin med barn, da er det vel verken hund, barn eller besøket som er problemet... men en hundeeier som menneskeliggjør kjæledyret sitt, 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er sjuk 

Anonymkode: abf1c...1b6

Absolutt ikke.

Gjest studentmammaen
Skrevet

Uff dette er jo en ganske sterk hund. Er klart hun må ta hensyn til besøket. De er jo så veldig glade også.. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke ønsler dresere den bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Har en til tider vilter hund, han kan finne på å overøse kjente med kjærlighet. Han klatrer og herjer ikke med folk uten deres (eller min) «tillatelse». Å sammenlikne en hund med et barn er helt tullete, og som andre nevnte ovenfor; man lar ikke barnet sitt herje vilt med besøkende, heller.

Anonymkode: 6bf19...691

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

høres ut som typisk staff. staff er veldig dårlig på å lese andre dyr og mennesker og derfor durer frem som den vil. hunden min har møtt flere staffer gjennom familie, venner og naboer og ingen av de klarer å oppføre seg mot hunden min. staffene er dirkete slem mot hunden min selv om hunden min sier ifra så fortsetter staffen å rive hunden min ned i bakken. håper staff snart blir ulovlig. 

Anonymkode: 4155b...9ac

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...