Gå til innhold

Mann og får en del blikk av jenter/damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt det vondt med meg selv, og hatt dårlig selvfølelse. Jeg gjør det dårlig på alle fronter i livet. Får det liksom aldri helt til.

Damefronten har det vært så som så med også. Vært i et kort forhold, og et par tilfeldige og uforpliktende treff. Jeg er i første halvdel av 30-åra.

Greia er at jeg er ganske alene, har liten omgangskrets utenom familie. Det gjør det ikke så lett å treffe mange mennesker, i tillegg til at jeg liker å holde meg borte fra store folkeansamlinger.

Ofte når jeg er ute og går i gatene, møter jeg blikk fra jenter og det kan bli gjensidig smil. Jeg syns det er hyggelig, men er usikker på om de mener noe annet enn å være høflige. Mange av jentene er flotte også. Men det vanskelige er å tolke signaler, for jeg har brent meg på det tidligere.

Tidvis føler jeg meg kjekk, mens jeg andre dager hater det jeg ser i speilet. Så blir liksom ikke helt klok på hva jeg er. Attraktiv eller ikke.

De som kjenner meg vil nok si jeg er en god person, godt humør og veldig høflig og behjelpelig. 

Er det bare jeg som er naiv som tror at jenter som gir meg blikk og smil kan være interesserte?

Anonymkode: 2e070...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av egen erfaring vil jeg tro jentene som smiler til deg, gjør det fordi de finner deg attraktiv. Selv smiler jeg til menn jeg synes er kjekke eller av en annen grunn gir meg en god følelse. Noen smiler kanskje til alle, men jeg tviler på at det er flertallet, så at en del av dem er interessert på et eller annet vis er nok høyst sannsynlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenter smiler til deg er du en kjekkas. Lykke til med fangsten:)

Anonymkode: 739da...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jenter smiler til deg er du en kjekkas. Lykke til med fangsten:)

Anonymkode: 739da...d86

Er det sånn? Så de smiler ikke til de de ikke synes er kjekke nok?

Jeg har vanskelig for å tro at kvinner er så kalde egentlig. Kvalifiserer ikke det til psykopat?

Smiler til alle jeg, gammel og unge, tynn eller tykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jenter smiler til deg er du en kjekkas. Lykke til med fangsten:)

Anonymkode: 739da...d86

 

7 minutter siden, McFlurry skrev:

Av egen erfaring vil jeg tro jentene som smiler til deg, gjør det fordi de finner deg attraktiv. Selv smiler jeg til menn jeg synes er kjekke eller av en annen grunn gir meg en god følelse. Noen smiler kanskje til alle, men jeg tviler på at det er flertallet, så at en del av dem er interessert på et eller annet vis er nok høyst sannsynlig!

Taaaaakk😘

Anonymkode: 2e070...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente meg litt igjen i innlegget ditt, selv om jeg er dame. Jeg er også en som aldri får det helt til. :) Karriere, vennskap, kjærlighet... er ikke noe jeg får til. Det eneste jeg har er god helse. Tror også jeg har et bra utseende, som deg, men det hjelper meg ikke. Jeg er sjenert, og menn tar sjelden kontakt med meg.

Anonymkode: bd311...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...