AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 I går kveld la jeg meg klokka 01.00, og sto opp igjen klokka 09.00 i dag. Men klarte bare være våken til klokka 13.00, og måtte legge meg igjen. Sov til klokka 16.00. Sånn er det nesten hver eneste dag. Og jeg føler jeg mister veldig mye av dagen fordi jeg er så trøtt hele tiden. Det hjelper ikke å legge seg tidligere heller. Om jeg f.eks. har tidligvakt på jobb, legger jeg meg mellom 22 og 23, og står opp mellom 05 og 06. Da er jeg heeelt ferdig etter jobb klokka 15, og er igjen nødt til å sove (alt fra 1 til 4 timer). Har også prøvd å holde meg våken på ettermiddagen, men da blir jeg ødelagt dagen etter. Sover gjerne 12 timer om natta, står opp og er våken noen timer, før jeg blir trøtt igjen og må sove. Jeg orker ikke ha det slik lenger. Har heldigvis ikke barn enda, men de vil jo komme en dag også, og da kan jeg ikke sove hele dagen. Hjelp? Anonymkode: 0650a...4ef
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #2 Skrevet 11. juli 2018 Jeg har det også slik. Har sjekket status på vitaminer og mineraler, som visstnok var fine. Vet ikke hva jeg skal gjøre heller. Jeg har barn, og det gjlr det vanskelig å sove på dagen. Går rundt kjempetrøtt hele tiden. Har ikke noen tips altså, men vil følge med her... Anonymkode: 9e6bf...185
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 Når sjekket du lagrene i kroppen din sist? Kanskje du har jernmangel? Jeg blir ekstremt trett når jeg har lite jern i kroppen og kan sove fryktelig mye uten å føle meg mer uthvilt. Ta deg en tur til legen og ta litt blodprøver😊 Anonymkode: 12666...4e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå