Gå til innhold

Savner oralsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 29 år og har «alltid» kjent på en enorm lyst for oralsex. Føler jeg kan ligge en hel dag omtrent å bli slikket og fingret. Nå savner jeg det veldig. Skulle gjerne hatt en deilig mann til å kun gjøre den delen. 

Har sex ellers, men lite oralsex, selv om jeg gir. Ikke blir det mer heller.

vet ikke hva jeg vil med dette, bare savner det. Å fingre seg selv er ikke på langt nær like digg. 

Anonymkode: 1164a...e9b

Så kjipt.

Skulle ha gitt deg så mye fingre og tunge du bare orket..😘 Har ikke gjort det på noen på seks år, så det er et digert savn hos meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oslo 😘

Anonymkode: 26580...9de

Hadde vært hyggelig med en prat under fire øyne, men ser ikke ut som det er mulig når man er anonym... Stemmer det?

Anonymkode: 0dc36...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonse, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex er for meg også et must, både gi og få. Kvinner som er spesielt interessert i dette har aldri vært aktuelle å innlede noe langvarig forhold med, og frister ikke til gjentagelse etter første gangen.

Da gjelder det å finne riktig partner, som man "klikker med" i senga. Heldigvis er det mange kvinner der ute som synes dette er like viktig, som min nåværende samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først; det blir ikke mer oralsex på meg fra hans side. Han er ikke glad i det selv om han klart og tydelig vet jeg liker det. Jeg blir jo tent på en helt annen måte når vi har det og tro meg, jeg gir tydelig tegn på at jeg nyter det. Ingen tvil. Han vil bare ikke. 

Alt annet mellom oss er perfekt. Vi er ikke kjærester, bare goooode venner med fordeler da vi er single kolleger som nyter hverandres selskap. Eksen min var likedan, og jeg dater også. Håpet er jo å treffe en som tilfredsstiller dette siste behovet. 

Anonymkode: 1164a...e9b

Har samme problem.  Jeg har sluttet å gi typen blowjobs. Han har hintet litt og da svarer jeg at jeg er lei av enveis der kun han får ekstra tilfredsstillelse og jeg ingen. Dette har ingenting med hygiene å gjøre heller, det er bare at han ikke "er vant med det". Jeg var ikke spesielt vant med å suge heller, så synes det er en dårlig unnskylding. Gidder man ikke gi noe for andre går den andre personen etterhvert lei. Oralsex - begge veier, er kjempeviktig for mitt sexliv og jeg begynner å tenke at jeg skal gå videre.

Anonymkode: 153b4...e9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært hyggelig med en prat under fire øyne, men ser ikke ut som det er mulig når man er anonym... Stemmer det?

Anonymkode: 0dc36...c2e

Du er vel uansett i et forhold?

Anonymkode: 947b5...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.7.2018 den 14.02, AnonymBruker skrev:

Jeg er 29 år og har «alltid» kjent på en enorm lyst for oralsex. Føler jeg kan ligge en hel dag omtrent å bli slikket og fingret. Nå savner jeg det veldig. Skulle gjerne hatt en deilig mann til å kun gjøre den delen. 

Har sex ellers, men lite oralsex, selv om jeg gir. Ikke blir det mer heller.

vet ikke hva jeg vil med dette, bare savner det. Å fingre seg selv er ikke på langt nær like digg. 

Anonymkode: 1164a...e9b

Jeg ville sakt det til han. 

Jeg elsker å slikke. Sutte på puppene.

å ligge mellom bena på ett kvinnemenneske er fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...