Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Skal kjøpe bursdagsgave til ei jente på 2 år. Hun ønsker seg dukke, men i jungelen der ute blir jeg litt forvirret. Hvilken str burde den være? Står mellom 2 stykker, en på 37 cm og en på 50 cm. Moren vil at det skal være en dukke som kan vokse med barnet, jeg personlig synes 50 cm høres stort ut!

Anonymkode: 869da...1e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller sett på «aldersgrensen» enn str. Type at flere dukker er for de over 3 år pga små deler. Moren skal vel ikke bestemme hva du skal kjøpe? Vokse med dukken du. En 2 åring få ingen glede av en 50 cm “giga” dukke nesten like stor som henne selb.

Anonymkode: bebc0...7a4

• Liker 1
Skrevet

Den mest pupulære dukken da jeg var liten (baby born) er 43cm. Den er relativt stor til en 2-åring. Ville ikke valgt noe større enn det, tror jeg.

Skrevet

Det er ganske usannsynlig at hun ender med bare én dukke hele barndommen sin så jeg synes det er rart å skulle planlegge for at dukken skal vare så lenge. Kjøp den minste nå så kan hun heller få en større dukke når hun blir litt eldre.

AnonymBruker
Skrevet

Min 2-åring har noen små dukker hun elsker. Kanskje 30 cm.Hun har også to Baby Born-dukker etter søstrene sine,den er litt svær og uhåndterlig for henne 

Anonymkode: ed879...2de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...