AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Hei. Skal kjøpe bursdagsgave til ei jente på 2 år. Hun ønsker seg dukke, men i jungelen der ute blir jeg litt forvirret. Hvilken str burde den være? Står mellom 2 stykker, en på 37 cm og en på 50 cm. Moren vil at det skal være en dukke som kan vokse med barnet, jeg personlig synes 50 cm høres stort ut! Anonymkode: 869da...1e2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #2 Skrevet 11. juli 2018 Ville heller sett på «aldersgrensen» enn str. Type at flere dukker er for de over 3 år pga små deler. Moren skal vel ikke bestemme hva du skal kjøpe? Vokse med dukken du. En 2 åring få ingen glede av en 50 cm “giga” dukke nesten like stor som henne selb. Anonymkode: bebc0...7a4 1
Frostrose Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 Den mest pupulære dukken da jeg var liten (baby born) er 43cm. Den er relativt stor til en 2-åring. Ville ikke valgt noe større enn det, tror jeg.
Arkana Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 Det er ganske usannsynlig at hun ender med bare én dukke hele barndommen sin så jeg synes det er rart å skulle planlegge for at dukken skal vare så lenge. Kjøp den minste nå så kan hun heller få en større dukke når hun blir litt eldre.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 Min 2-åring har noen små dukker hun elsker. Kanskje 30 cm.Hun har også to Baby Born-dukker etter søstrene sine,den er litt svær og uhåndterlig for henne Anonymkode: ed879...2de 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå