AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Jeg fikk ADHD-diagnose for kort tid siden og tok Ritalin 20mg kapsel for første gang for et par timer siden. Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til slike medisiner, men tenkte at jeg fikk gi det et forsøk. Jeg lurer bare på hvor fort dere andre har merket en bedring på ADHD-symptomene etter oppstart? Mine hovedproblemer er indre uro/stress, mye tankekjør, konsentrasjonsvansker og smerter i kroppen pga at jeg alltid går og spenner meg. Til dere som har prøvd medisin og sluttet: Hvor lang tid ga dere medisinen før dere ga opp? Har noen av dere fått diagnosen ADHD/ADD og blitt medisinert men i ettertid funnet ut av at diagnosen er feil? Jeg vipper nemlig mellom to diagnoser (ADHD og Borderline) og legene bestemte seg for å medisinere meg for ADHD for å se om dette ville gjøre meg bedre. Jeg liker ikke å ta Paracet en gang så er ikke så veldig glad for å teste disse medisinene. Men så klart, kan de hjelpe meg så er det jo dumt av meg å ikke forsøke Har prøvd å stille spørsmålene til legen som skrev dem ut, men han bare skrøyt medisinen opp i skyene og mente at dette ville bli sååååå bra så fikk lissom ingen svar.... Anonymkode: 6c4bf...364
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå