Gå til innhold

Er det noen av dere jenter.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ingen anelse om hvorfor?

Anonymkode: 63aac...bdb

Selvfølgelig ikke, man kan ikke bare bestemme seg for å tenne på noe.

Formen, det at den så sint ut?

Anonymkode: c5599...2a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

hm...hvor høy var han da ? 170 er ikke høyt 

Han var vel rundt 185, slank og trent. Fortsatt en fin mann :) 

Anonymkode: a31ea...5b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg heller vil ha en med litt størrelse på utstyret enn en som har en penis som er så liten at den passer i håndflaten min.

Jeg er ikke vid eller en size queen som sier at større er bedre og hahaha du har liten tiss, men man ønsker jo å ha et bra sexliv og det blir kanskje ikke så bra når man ikke får noe ut av det.

Derimot kan en mann bruke tunge og fingre for å jevne ut litt. Dessverre så må man da gå inn for å lære seg hvordan man skal gjøre dette på en bra måte. Det er mange som tror klitoris er et annet sted enn der den egentlig er eller som aldri vil slikke.

Anonymkode: e32d6...db7

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ok....men har du noengang sett en høy slank mann med liten?

Hva definerer du som liten? Jeg har vært borti høy, slank mann som ikke har hatt stor, ihvertfall. Og hva har egentlig slank med saken å gjøre? Penis skifter ikke størrelse i takt med om fyren er tjukk eller slank. 

Endret av _Malene
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, _Malene skrev:

Hva definerer du som liten? Jeg har vært borti høy, slank mann som ikke har hatt stor, ihvertfall. Og hva har egentlig slank med saken å gjøre? Penis skifter ikke størrelse i takt med om fyren er tjukk eller slank. 

jo det gjør den .Hos fete menn blir mye av penis "borte" i fettet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på selve penis, men på stemninga og mannen nevnte penis er en del av. 

Har aldri vært borti bittesmå peniser, men kanskje under gjennomsnittet store et par av de? Har ikke betydd en damn shit for min del. Heller bedre enn f.eks. min store kjærleik, som er godt over gjennomsnittet utstyrt. Får lett vondt og gruer meg faktisk litt til samleie hver gang nå, men holder ut. 

Anonymkode: de76f...373

Skrevet

Helt ærlig, så har jeg aldri brydd meg om penisen. Selv ved ubetydelige one night stands.

Det er nok mange som meg, så om du ikke er så godt utstyrt, så må du ikke la det ødelegge selvtillitten din. Det er mindre viktig enn du skulle tro :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som hevder at hun ikke klarer en gjennomsnittlig penis. Det gjør bare vondt, sier hun. Mindre synes hun er helt perfekt. 

Hun har hevdet dette i 10 år nå, så det er nok sant. 

Anonymkode: d6ac6...134

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

men damer liker høye menn ....høye ,slanke menn har stor penis ;)

Legger de på seg, så krymper penis..

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Merkeligste spørsmålet jeg har hørt.

Anonymkode: 00217...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...