Gå til innhold

Konfirmasjon til tremenning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi har blitt invitert i konfirmasjonsfeiring til min tremenning. Hvor mye er vanlig å gi ? Blir kjøretur 2 timer hver vei for denne festen.

Vi har litt kontakt med hennes mor, men ikke så mye med konfirmanten selv.  Sitter midt i oppussing av hus(nærmest blakk) så vi har ikke så mye å gi akkurat. 

Anonymkode: 01bb2...a4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som du vil gå.... ;)

Ville gitt 400-500,- hvis dere går, er 2 stk og får full middag. Ellers hadde jeg sagt det ikke passet.

Anonymkode: 659a4...c34

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet

Hadde sendt et kort med 200 kr.

AnonymBruker
Skrevet

Ville sendt et kort med 500 og en koselig gratulasjon.

Anonymkode: a10d1...cff

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi har blitt invitert i konfirmasjonsfeiring til min tremenning. Hvor mye er vanlig å gi ? Blir kjøretur 2 timer hver vei for denne festen.

Vi har litt kontakt med hennes mor, men ikke så mye med konfirmanten selv.  Sitter midt i oppussing av hus(nærmest blakk) så vi har ikke så mye å gi akkurat. 

Hva har reiseveien med saken å gjøre? Tenkte du at de som har kortere vei skal gi dyrere gave?

Anonymkode: 980e0...b47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som du vil gå.... ;)

Ville gitt 400-500,- hvis dere går, er 2 stk og får full middag. Ellers hadde jeg sagt det ikke passet.

Anonymkode: 659a4...c34

Jeg har lyst, men er litt langt når jeg er godt over 7 mnd på vei og sliter med diverse. 

Tenkte på 400 selv, men visste ikke om det var lite. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har reiseveien med saken å gjøre? Tenkte du at de som har kortere vei skal gi dyrere gave?

Anonymkode: 980e0...b47

Jeg tenker ikke at de skal gi dyrere gaver nei, men at vi må ta det i betraktning for det koster tross alt å kjøre 4 timer tur-retur. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjørevei bør IKKE tas med i betraktning, med mindre dere faktisk ikke har råd til å dra i denne konfirmasjonen i det hele tatt.  500 kr. er fin gave, eller bare kjøp et fint smykke. 

Anonymkode: 03675...2a3

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har lyst, men er litt langt når jeg er godt over 7 mnd på vei og sliter med diverse. 

Tenkte på 400 selv, men visste ikke om det var lite. 

400 kr er helt fint! 

Anonymkode: a2bcd...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere skal dit, ville jeg gitt 4-500. Hvis dere blir hjemme, ville jeg sendt 2-300.

Anonymkode: 2b588...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...