AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Spurte en kompis han ville komme over for "netflix og chill" men han avslo 😳 Har aldri spurt om sånn før, men jeg finner han så attraktiv. Føler meg utrolig patetisk og stygg nå. Han sendte meg et par party snapper etterpå så han vil nok holde kontakten - men hvorfor? Føler selvfølelsen er helt på bunn Anonymkode: c3b75...b96
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Han hadde kanskje andre planer og var for rastløs til å sitte stille og se på film og være hjemme. Siden han sendte partysnapper, så var han kanskje allerede bedt bort på fest. Kanskje han tar kontakt i natt når festen er over og han vil ha sex da. Anonymkode: 7f473...d3d 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han hadde kanskje andre planer og var for rastløs til å sitte stille og se på film og være hjemme. Siden han sendte partysnapper, så var han kanskje allerede bedt bort på fest. Kanskje han tar kontakt i natt når festen er over og han vil ha sex da. Anonymkode: 7f473...d3d Tror ikke det. Først svarte han "Hæ?". Så etterpå med: "Sorry, tror ikke det. Men heier på deg! 💪" 😬 Anonymkode: c3b75...b96
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Forsto han at du mente sex? Jeg hadde trodd at det betydde å se film og slappe av, dersom en venn skrev noe slikt. Anonymkode: 4da4c...b63 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Tror ikke det. Først svarte han "Hæ?". Så etterpå med: "Sorry, tror ikke det. Men heier på deg! 💪" 😬 Anonymkode: c3b75...b96 Han vil nok bare være venner. Anonymkode: 10e58...5f0 17
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det. Først svarte han "Hæ?". Så etterpå med: "Sorry, tror ikke det. Men heier på deg! 💪" 😬 Anonymkode: c3b75...b96 Heier på deg? Hva mente han med det? Jeg skjønner ikke sammenhengen her. Du spør om han vil komme på Netflix og chill og de fleste har vel fått med seg at chill er kode for sex i den sammenhengen. Og så svarer han hæ? og sier at han heier på deg. Var det hele samtalen? Anonymkode: 7f473...d3d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 Han har liten penis og vil ikke skuffe deg, derfor. Så ingen grunn til å føle deg nedfor. Anonymkode: c9a5d...a17 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #9 Skrevet 10. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det. Først svarte han "Hæ?". Så etterpå med: "Sorry, tror ikke det. Men heier på deg! 💪" 😬 Anonymkode: c3b75...b96 Det var nok et tydelig "nei takk og gå videre til nestemann" beskjed. Sånn er det iblant. Anonymkode: f99bb...050 28
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #10 Skrevet 10. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heier på deg? Hva mente han med det? Jeg skjønner ikke sammenhengen her. Du spør om han vil komme på Netflix og chill og de fleste har vel fått med seg at chill er kode for sex i den sammenhengen. Og så svarer han hæ? og sier at han heier på deg. Var det hele samtalen? Anonymkode: 7f473...d3d Jentene i vennegjengen har tullet med at det er lenge siden jeg har hatt et ligg. Han sendte en snap å spurte hvorfor jeg ikke var med xx med ut på byen. Jeg svarte at jeg kanskje skulle ta turen til byen med mindre han ville ta turen innom meg osv. Så svarte han det..... 😬 Anonymkode: c3b75...b96
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #11 Skrevet 10. juli 2018 Når ble chill kode for sex? Er jeg så gammel?  Hadde du skrevet det til meg hadde jeg trodd at du ville jeg skulle dra fra byen og se på netflix med deg heller. Og jeg hadde sikkert også tenkt «hæ, hvorfor spør hun om det når jeg er ute på byen» Anonymkode: 79bc9...10f 12
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #12 Skrevet 10. juli 2018 (Jeg som skrev over) Og det med at han «heier på deg» tolker jeg som at han heier på at du blir med ut på byen istedenfor å være kjedelig å sitte hjemme med netflix.  Er du sikker på at han skjønte hva du mente? Jeg hadde aldri i verden skjønt hva du mente. Anonymkode: 79bc9...10f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #13 Skrevet 10. juli 2018 Hvor gamle er folk i denne tråden, da jeg snart 30, og har hørt utrykket Netflix and chill liksom, trodde ikke akkurat at jeg var definert til å være så ung... 😂 Anonymkode: 8eb07...221 11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #14 Skrevet 10. juli 2018 Du spurte en kompis helt ut av det blå om netflix og chill? Altså en du ikke har hatt sex med før?? Anonymkode: f4519...453 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #15 Skrevet 10. juli 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var nok et tydelig "nei takk og gå videre til nestemann" beskjed. Sånn er det iblant. Anonymkode: f99bb...050 Dette. Og hva er det med damer som tror at de bare kan bestille en mann? Anonymkode: 2d8f7...a03 8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #17 Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du spurte en kompis helt ut av det blå om netflix og chill? Altså en du ikke har hatt sex med før?? Anonymkode: f4519...453 Ja... Anonymkode: c3b75...b96
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #18 Skrevet 10. juli 2018 Alle av den yngre garde (under 30) vet at netflix & chill er kode for sex, så hvis han sier nei til det er han nok ikke interessert. Jeg føler jeg kan si med god sikkerhet at de aller, aller fleste gutter ville ha hoppet på sjansen til å ha sex med ei jente de liker / er interessert i om de fikk tilbud. Svaret gir jo også ganske klar beskjed om at han ikke er interessert. Anonymkode: dd9da...bf9 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #19 Skrevet 10. juli 2018 kanskje han har noen? eller så kanskje han misforstod deg/ ikke vet helt om du mener sex eller ikke? Hvis dere ikke har hatt sex før kan jeg forstå at man kan bli litt usikker på hva personen mener med netflix og chill, ... Anonymkode: 4e945...b97 4
Example Skrevet 10. juli 2018 #20 Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle av den yngre garde (under 30) vet at netflix & chill er kode for sex, så hvis han sier nei til det er han nok ikke interessert. Jeg føler jeg kan si med god sikkerhet at de aller, aller fleste gutter ville ha hoppet på sjansen til å ha sex med ei jente de liker / er interessert i om de fikk tilbud. Svaret gir jo også ganske klar beskjed om at han ikke er interessert. Anonymkode: dd9da...bf9 Eller så var han faktisk opptatt den kvelden.. Ref. partysnappene som ble sendt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå