Gå til innhold

Spørsmål til dere KG veteraner


Oddy

Anbefalte innlegg

Hva har forandret seg mest I løpet av alle disse årene?  Nå tenker jeg innleggsmessig eller hvordan folk ordlegger seg til hverandre 

 

Er det ting som har blitt bedre eller ting som har gått mye verre? 

For meg som har kun vært her noen måender og innlegg om at flere kg veteraner "leaver" kvinneguiden får meg til å bli nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg kom til forumet rundt 2013 var det enormt brukerfokus.   Det var drøssevis av tråder av typen "hvilken bruker liker du?" hvor det virket som om den samme gjengen bare nevnte hverandre hele tiden. Hyggelig det, men når det kom ny slik tråd annenhver uke så syntes jeg det ble for mye. 

Tilsvarende var det tråder som sporet helt av fordi  enkelte brukere skulle flørte med hverandre. Igjen, hyggelig med flørting, men slitsomt når det skjer hele tiden og også i tråder som egentlig handler om "For eller i mot dødsstraff?". 

Endret av Skolebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Skolebolle skrev:

Da jeg kom til forumet rundt 2013 var det enormt brukerfokus.   Det var drøssevis av tråder av typen "hvilken bruker liker du?" hvor det virket som om den samme gjengen bare nevnte hverandre hele tiden. Hyggelig det, men når det kom ny slik tråd annenhver uke så syntes jeg det ble for mye.  Tilsvarende var det tråder som sporet helt av fordi  enkelte brukere skulle flørte med hverandre. Igjen, hyggelig med flørting, men slitsomt når det skjer hele tiden i tråder som egentlig handler om "For eller i mot dødsstraff?". 

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert her siden 2008 (med en annen bruker enn jeg har nå) og synes svarene som gis ofte er hardere enn før. I stede for å gi råd og hjelp gis det belæringer om hva Ts skulle tenkt på før...(sett inn det som passer). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...