Gå til innhold

Naturlig at snappingen avtar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en fyr i slutten av mai. Av ulike grunner har vi ennå ikke klart å møtes, men det er forhåpentligvis like rundt hjørnet. Vi har holdt kontakten via Snapchat. De første dagene snappet vi masse, og så har det gradvis dabbet av. Nå sender kanskje jeg én snap om dagen (og da ikke personlig rettet mot ham), og han gir stort sett en respons til tross for at det ikke er noe å svare på. Bør jeg slutte å stresse så lenge jeg får noe respons hver dag? Det hender han også sender en snap, men det har blitt sjeldnere. 

 

Merker jo selv at det er litt tyngre å snappe nå enn i starten, men jeg er jo fortsatt gira på å møte ham. Behøver det bety at han er mindre interessert at han ikke snapper like mye etter 35 dager? 

Anonymkode: 40eae...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at dere ikke har truffet hverandre enda ville vært en større bekymring for min del. Har dere kontakt på andre arenaer? Messenger/tinder e.l.? Hvis ikke hadde jeg regna med at han holder på med noen andre.

Anonymkode: 8e533...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde antakeligvis ikke orket å holde kontakten i uker og måneder ved bare snap-kontakt, da hadde det dabbet av for min del også.

Jeg ville ha fått til et møte ganske kjapt for å se om det er noe vits å holde liv i snappingen. 

Anonymkode: 17294...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har avtalt å møtes, hadde jeg tatt det med ro. Om dere ikke har en konkret avtale ville jeg tatt det for gitt at han drev med fler 

Anonymkode: 36f7b...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dere har avtalt å møtes, hadde jeg tatt det med ro. Om dere ikke har en konkret avtale ville jeg tatt det for gitt at han drev med fler 

Anonymkode: 36f7b...51c

Vi bor i ulike byer, men vi er forhåpentligvis i samme by om en ukes tid, og da har vi avtalt å møtes. Men ikke noe mer konkret enn det ennå... 

 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde antakeligvis ikke orket å holde kontakten i uker og måneder ved bare snap-kontakt, da hadde det dabbet av for min del også.

Jeg ville ha fått til et møte ganske kjapt for å se om det er noe vits å holde liv i snappingen. 

Anonymkode: 17294...c41

Det har ikke passet pga. begges jobber, sommerferie som allerede var planlagt da vi matchet osv... Bor på hver vår kant av landet. 

Anonymkode: 40eae...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt logikken med at man holder på med andre bare fordi ting roer seg litt... Helt naturlig at det dabber litt av når det har gått så lang tid. Skal litt til å klare å snappe aktivt i så mange dager. Og når det er en rent praktisk grunn til at dere ikke har møttes ennå, hadde jeg ikke stresset noe med det :)

Anonymkode: 40eae...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Spør bare om snapchat etter første date. Dersom du bare hadde sendt fellessnapper til meg hadde jeg ikke følt at du var interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Minesveiper skrev:

Spør bare om snapchat etter første date. Dersom du bare hadde sendt fellessnapper til meg hadde jeg ikke følt at du var interessert. 

Så jeg bør ikke stresse så voldsomt med at jeg ikke bestandig får respons? 

 

De første dagene var det mest personlige snapper, men det har gradvis gått over til å bli så å si bare fellessnapper, innimellom slik at det blir en kort samtale, men dog. 

Anonymkode: 40eae...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så jeg bør ikke stresse så voldsomt med at jeg ikke bestandig får respons? 

 

De første dagene var det mest personlige snapper, men det har gradvis gått over til å bli så å si bare fellessnapper, innimellom slik at det blir en kort samtale, men dog. 

Anonymkode: 40eae...8d5

Problemet når noen sender "fellessnapp" er at du ikke vet om snappen er til deg. Jeg liker ikke å starte samtaler fra fellessnapper, og jeg snapper sjeldent tilbake med mindre snappen er ment for meg. Når jeg sender snapp gjør jeg det ganske tydelig at snappen var ment for damen, og at det ikke er en fellessnapp. Man "investerer" på en måte ikke noe i personen når man sender fellesnapp og derfor er ikke jeg fan av de snappene. 

Jeg synes ikke du trenger å stresse. Det hadde vært verre om han ikke svarte på snapper som var ment for bare han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...