Gå til innhold

Nr fortelle at man har barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når er det naturlig å si? Ser noen har bilder av barna  på tinderprofilen sin, tenker det er litt much! Men når bør man si det?  

Anonymkode: 47b92...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det skrevet i profilteksten min da jeg drev med nettdating. Ønsker ikke å treffe noen som ikke var komfortabel med at jeg har barn.

Anonymkode: 2899a...942

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skriver det i profilteksten. Forstår meg ikke på de som legger ut bilde av barna sine på datingsider.

Anonymkode: fc160...2c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriv det ned på profilen som andre her sier, blir da veldig pinlig når han skal besøke hjemmet og ungene er hjemme når han egentlig ikke liker barn. Spar deg for bryet og skriv det ned ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev det ikke i profilteksten, men skrev det ganske kjapt i chatten på en naturlig del av samtalen. Ihvertfall før første gang man treffes. Hadde aldri hatt bilde av barna mine i en slik profil. 

Anonymkode: d1fbe...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe man sier så og si med en gang.

Anonymkode: acfaa...12e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg en gang fikk ganske god kontakt med en på en datingside og snakket godt og vel i en uke. DA sa han plutselig i en chat at «en av barna» kom opp i sengen, og jeg bare «?!» Barna? Han hadde fire stykker, den yngste var 7 måneder! Dette var ikke nevnt med ett ord i profilteksten! Jeg lot det bare dø ut med en gang, følte meg sviktet fordi JEG skrev i profiltekst at jeg ikke ville ha kontakt med menn med barn. 

Poenget er at si slikt så fort som mulig. 

Anonymkode: cd6c5...4b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi matchet på badoo og han tok kontakt. Barn kom vel frem på melding 2. En forteller gjerne litt om seg selv.

Anonymkode: 6836f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på alle profiler, sukker, tinder, happn... fordi jeg ikke er interessert i å komme i kontakt med noen hvor det er en deal breaker. Viktigste kravet jeg har er at han skal akseptere det!

men har ALDRI bilde av ungen noe sted.

Anonymkode: 00b2a...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg skriver det inn i profilen. 

Har dog sett flere kvinne bekjente som ikke nevner det.

Anonymkode: 261ff...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som singel kvinne i 30årene uten barn, og som ikke ønsker date noen med barn: Skriv det inn i profilteksten så ingen av oss kaster bort tiden. 

Misforstå meg rett: barn er fint, får gjerne egne i fremtiden - men har du barn er ditt liv og dine prioriteringer så annerledes fra mine. Livene våre er ikke kompatible nok for meg, det innebærer en rekke kompliserende faktorer jeg ikke ønsker i et nytt, potensielt forhold. Og skulle jeg få vite det etter en stund; hva annet stort holder du skjult? #trustissuesIknow

Anonymkode: ec5b8...430

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i profilteksten, og uansett kommer det raskt opp. Jeg har tenåringer, ene snart på vei ut av redet. Så jeg vil ikke date en med små barn. Så synes det med barn, er viktig at kommer tidlig opp.

Skrev med en, en stund, så kom det opp at han hadde 4 barn, det var 3 år mellom yngste, og eldste, 3 forskjellige mødre, 2 av barna var nøyaktig like gamle, bare noen dager mellom de. Da takket jeg for meg.

Anonymkode: 89f5f...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest andre date. Tenker første date er naturlig eller når man spør vedkommende hva de gjør i hverdagen (på  chat før man treffes) 

 

Anonymkode: f843d...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.7.2018 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Når er det naturlig å si? Ser noen har bilder av barna  på tinderprofilen sin, tenker det er litt much! Men når bør man si det?  

Anonymkode: 47b92...f76

Tidligst mulig. 

Anonymkode: 9b058...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Når er det naturlig å si? Ser noen har bilder av barna  på tinderprofilen sin, tenker det er litt much! Men når bør man si det?  

Med en gang! Seriøst damer, skjerp dere.

En så viktig ting som for mange single er en dealbreaker må ut så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...