Gå til innhold

Er redd han går lei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt litt kjent med en gutt som jeg har startet å like godt nå. Jeg ble kjent med han over snap gjennom en venn, og siden har vi møttes noen ganger. Når vi har møttes har det alltid vært med andre, jeg har ikke fått snakket så mye med han, men har snakket litt med han. Jeg er mer sjenert enn han og jeg er også mer stille. Sånn er jeg ikke til vanlig, men rundt han vet jeg ikke helt hva jeg skal si, men det har gått greit siden andre har vært med oss. Nå har han spurt om vi skal møtes en dag og det har jeg kjempe lyst til!, men jeg er så nervøs for at det skal bli kleint eller at han skal synes jeg er rar og ødelegge inntrykket av meg... er ikke den mest populære og er ikke heller sykt morsom å være med sånn sett... er litt nervøs forvdettt... hvordan kan jeg være mindre nervøs? Er redd han vil synes jeg kanskje er kjedelig og lite frampå  

Anonymkode: 2ba33...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har jo spurt deg om å få møtes, det betyr nok at han liker deg akkurat som du er. Han bryr seg ikke om at du ikke er populær, og han bryr seg ikke om at du er sjenert. Da må ikke du gjøre det heller. Husk at det er lov å være nervøs når man skal på date, og det er helt vanlig. 

Dette går nok kjempefint skal du se. Lykke til :) 

Anonymkode: 12a4e...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...