Solhanne Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 Noen som kan hjelpe meg med et litet sitat eller ordtak som jeg kan bruke på baksiden av innbydelsene???
Jandia Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Denne siden har hjulpet meg mang en gang... http://www.ordtak.no/ Lykke til
maki Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 I en enig familie kommer lykken av seg selv. - Kinesisk ordtak Ekteskapet har sine stormer, sine orkaner, liksom...verdenshavet. Men det har også sine havblikk... - Nils Kjær Det er ikke mangel på kjærlighet, men mangelen på vennskap som forårsaker ulykkelige ekteskap. - Friedrich Nietzsche Kjærligheten trøster som solskinn etter regn. - William Shakespeare I ekteskapet er ikke målet å tenke likt, men å tenke sammen. - Robert C. Dodds Kjærligheten er den sterkeste av alle lidenskaper, fordi den på samme tid angriper hodet, hjertet og sansene. - Francois de Voltaire Et bryllup er den offentlige bekjentgjørelse av et meget privat forehavende. - Ian Hay Kjærligheten er dyp som havet. Jo mer den gir, jo mer har den i behold. William Shakespeare Roser regner aldri ned fra himmelen. Vil du ha flere roser, må du plante flere rosenbusker. - Georg Eliot Kjærligheten er en frukt som kan høstes til alle årstider, og som bestandig er innen rekkevidde for alle. - Mor Teresa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå