Gå til innhold

Usikker på hvor jeg har henne..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi møttes for to måneder siden og har møttes 1-2 ganger i uken. Spist, gått turer, vært på kino, pratet masse osv. Hun sa gjentatte ganger at hun hadde følelser for meg.  

Forrige uke sov jeg hos henne for første gang og vi hadde sex. Vi var begge litt fulle og sexen var ikke spesielt bra, men jeg tenkte at vi kom til å finne ut av det sammen. Morgenen etter var hun plutselig usikker på hva hun følte og sa at hun ikke vil fortsette å møtes. Jeg ble veldig såret og lei meg, og vi kuttet kontakten noen dager. Så får jeg melding om at hun er forvirret og at hun gjerne vil møtes likevel og bli bedre kjent. 

Vi har avtalt å møtes igjen etter ferien (begge er bortreist), men jeg må innrømme at jeg er skeptisk . Kommer hun til å stikke av hver gang noe ikke er helt perfekt? Noen med lignende erfaringer?

Anonymkode: 14653...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si til henne at du ikke forventer at dere skal flytte sammen med det første eller noe slikt. Men at DU faktisk har følelser for henne så fram og tilbake etter dags humøret hennes er ikke noe du er interessert i, og at du håper at hun ikke dømmer deg fordi den første sexen ikke var fyrverkeri. At du kanskje var nervøs og full så neste gang burde dere ikke drikke på forhånd, og at det er bedre at hun forteller hva hun liker best. Er ikke det mest sexye, men når du da først får vite hva hun liker så vil andre, tredje og fjerde gang bli bedre da hun ikke vil trenge å si det så mange ganger før du lærer mønsteret hennes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er hun bare rett og slett usikker som en gjerne er i begynnelsen og så kom det litt dumt ut pga det var rett etter dere hadde sex.

Møt henne med et åpent sinn og spør henne hva skjedde og hva hun tenker. Hadde ikke lagt ut om all verden at sexen var dårlig..  at du ikke vil sånn eller slik. Dvs, hvordan du tenker kan du si etter du har hørt på hva hun har å si.

Anonymkode: 6e741...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun har møtt deg en stund og fortsatt vil møte deg så har hun jo en interesse der. Men dårlig sex er en dealbreaker for mange. Om hun gikk fra småforelsket til skuffet er forståelig, så det at hun allikevel vil fortsette å treffes for å se an er et positivt tegn for deg. Du trenger ikke vite hvor du har hun, det er en maktgreie og ikke noe must, og hun vet det ikke engang selv men vil i det minste fortsette å se an om dere kan bli noe så da er det det du kan forholde deg til. Skjønner godt at du lurer på hvor dette tar veien men tror ikke hun vet selv, dette er fortsatt i vurderingsfasen men om en måneds tid og flere runder sex syntes jeg det er helt innafor (og på sin plass) å spørre hun rett ut hva hun føler og ser for seg og om ting er bra mellom dere da spørre konkret om hun vil bli kjærester :) lykke til :)

Anonymkode: 23ca3...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og har noen få ganger vært usikker på om han jeg dater er riktig for meg. Vi har hatt det kjekt sammen, men jeg har vært usikker på om det har vært tiltrekking fra min side. Da har løsningen vært å ligge med daten... For da kjenner jeg fort om det er tiltrekking...

Anonymkode: a2d8d...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...