AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Er det noen her som har hatt det og kan huske hvor lenge smertene satt i? Kan de vare etter at antibiotikakuren er over? Jeg er litt over halvveis i kuren og er jo blitt mye bedre, men kjenner fortsatt disse murrende smertene. Som sterke menssmerter. Snakket med en venninne som sa det kunne vare i over en måned etter at man egentlig er blitt frisk, så jeg lurer på om andre har samme erfaring Anonymkode: 8d444...5c9
Gjest Hummel34 Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 Jeg hadde de vanvittig lenge og de kom igjen i perioder
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 40 minutter siden, Hummel34 said: Jeg hadde de vanvittig lenge og de kom igjen i perioder Etter at antibiotikakuren var over? Kom betennelsen tilbake da? Anonymkode: 8d444...5c9
Gjest Hummel34 Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 Jeg var så dårlig at jeg først var på sykehuset i en ukes tid for intravenøs antibiotika, så tablettkur hjemme i ti dager eller noe. Men opplevde at smerten hang ved lenge etter. Som type murrende menssmerter i nyrene. Fikk beskjed om at det ikke var uvanlig..
dillyduzit Skrevet 11. juli 2018 #6 Skrevet 11. juli 2018 (endret) Får tildels enda stikk og noe som minner om smertene innimellom. Om jeg kan si hovedsmertene gikk bort etter kuren, jeg fikk dog tramadol på resept for nettopp de verste anfallene. Det skal nå også nevnes at jeg er plaget med blod i urin uten UVI, så smertene kan likevel være det og ikke en sammenheng med NBB. (Men var noe ømt, som om du hadde trent nedre ryggmusklene i en snau to ukers tid i etterkant) periodevis anfall med mensensmerter kan det vel best forklares som (utenom mensen that is) Endret 11. juli 2018 av dillyduzit 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #7 Skrevet 11. juli 2018 Tusen takk for svar Jeg er ferdig med kuren først på mandag, og venter mensen på fredag, så det kan bli "interessant" å kjenne på disse smertene kombinert med menssmerter Anonymkode: 8d444...5c9
dillyduzit Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar Jeg er ferdig med kuren først på mandag, og venter mensen på fredag, så det kan bli "interessant" å kjenne på disse smertene kombinert med menssmerter Anonymkode: 8d444...5c9 Da jeg hadde mensen under slike anfall ble det i hvertfall ikke noe verre, kan hende at smertene varer litt lenger, men ikke dobbelt opp om det er til noe trøst 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #9 Skrevet 11. juli 2018 Just now, dillyduzit said: Da jeg hadde mensen under slike anfall ble det i hvertfall ikke noe verre, kan hende at smertene varer litt lenger, men ikke dobbelt opp om det er til noe trøst Takk Jeg pleier å ha ganske kraftige menssmerter de første dagene, men har tenkt på at de sikkert virker svake nå som jeg kan sammenligne dem med smertene jeg hadde da jeg først fikk nyrebekkenbetennelsen Anonymkode: 8d444...5c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå