AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Hei. Hvordan kan jeg som gutt få sterkest mulig orgasme? Villig til å prøve ut nye ting Hilsen gutt 18 Anonymkode: dcaec...aae
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 22 minutter siden, hans0 skrev: Hørt om edging? Prøv å google det Nei, har ikke det. Noen erfaringer av hva det gjør med meg og hvordan. Har ikke googlet enda as. Hørt noe om anal da, men lite peiling Anonymkode: dcaec...aae
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, har ikke det. Noen erfaringer av hva det gjør med meg og hvordan. Har ikke googlet enda as. Hørt noe om anal da, men lite peiling Anonymkode: dcaec...aae Høres ut som du har nok å finne ut av i sommer! Bruk google og kos deg, kjøp en dildo til å bruke analt på deg selv. Du kommer til å elske det. Analsex har ingenting med homofili å gjøre, det har blitt praktisert så lenge vi ha eksistert. Anonymkode: 665f4...f53
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har nok å finne ut av i sommer! Bruk google og kos deg, kjøp en dildo til å bruke analt på deg selv. Du kommer til å elske det. Analsex har ingenting med homofili å gjøre, det har blitt praktisert så lenge vi ha eksistert. Anonymkode: 665f4...f53 Takk for svar. I will taste it👍 Anonymkode: dcaec...aae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå